Fint og overskueligt

Anmeldt d. 5. maj 2021
larsjH3903MA
Ok men ikke fantastisk

Gennemsnitlig udstilling, formidling til de mindste kunne godt have været bedre, nogle af glas... læs mere

Gkoie
fra mobile enheder

Anmeldt d. 4. november 2021

Vi besøgte stedet med vores to mindre børn, og vi havde forventet os noget mere.

Vi kom hurtigt forbi udstillingerne i stueetagen, som til sidst førte os undenfor. Her kunne vi betragte sæler og marsvin, og herefter kunne vi gå nedenunder og se dyrene når de svømmede under vandet. Det var Fjord&Bælt.

På øverste etage er der et stort "madpakke" rum, hvor man kan nyde sin medbragte mad.

Vi havde forventet os noget mere. Vi blev hverken overraskede eller fik en "wow oplevelse".

Dato for oplevelse: juni 2021
1  Tak, Niclas T
Anmeldt d. 16. august 2021

Fjord og Bælt er blevet et fast stoppested for vores sommerferie når vi kører mod Jylland. Det er skønt til børn. Overraskende flotte fasciliteter med undervandsgang hvor man kan se både sæler og marsvin i deres rette element. De mange røre-bassiner er altid et hit og personalet er søde og tager sig tid til at vise og fortælle.
Vi var dog kede af at der i år ikke var krabbefangst konkurrencen i uge 32, da vi besøgte (det var der i 2020). Det er nemlig en stor oplevelse for vores 5-årlige som stolt viser sit badge frem.
Kan varmt anbefales til børnefamilien.

Dato for oplevelse: august 2021
Tak, 389cecilieh
Anmeldt d. 23. juli 2021

Meget hurtigt gennemset, ikke meget for pengene, dog fint marsvine show, hvorimod sælshowet var en hurtig fornøjelse. Vi brugte max 1,5 time her

Dato for oplevelse: juli 2021
Tak, Pia Lykke J
Anmeldt d. 30. juni 2021 fra mobile enheder

Sødt og venligt personale, men en tur på det lokale bibliotek havde været lige så sjov. Stedet virker udtrådt og nedkørt og burde genopfinde sig selv i form af en renovering, for som det er nu, er det sølle.
Reelt set er der to bassiner med krabber samt et med større fisk plus marsvinene og sælerne udenfor. Det skal man så betale 140 kroner for per mand, hvilket det slet ikke er værd.

Dato for oplevelse: juni 2021
Tak, Oliver K
Anmeldt d. 5. maj 2021

Fjord og Bælt slår ikke større brød op end det kan bage. Her handler det i høj grad om marsvin, sæler, fladfisk og krabber, og det helse serveres fint, overskueligt og forskningsbaseret. Søde, engagerede rundvisere.

Dato for oplevelse: maj 2021
Tak, larsjH3903MA