“Det er bestemt ikke gourmet !”
Anmeldelse af Brasserie Langegade

Brasserie Langegade
Anmeldt 6. august 2020

Ok mad, men hypet til noget den ikke er!!

Sej wienerschnitzel og da vi til en pige på 10 år spurgte på vi kunne undlade den varmekartoffelsalat og vi istedet kunne bede om nogle brasede kartofler som til burgeren - var svaret NEJ! Det skulle tilkøbes som ekstra.

Vi var skuffede !

Tak, Dotte K

Anmeldt 2. august 2020 fra mobile enheder

Vi havde bestemt os for en tur Kerteminde da vi længe havde drømt om at besøge byen. Vi ville så gerne spise frokost og valgte eftet lidt det søgning at gå ind på Brasserie langgade 2 , hvilke kom vi kom til at fortryde. De søde unge tjerner der var der gjorde deres til at vi skulle have det godt. Vi fik vores menukort og valgte 3 burger med pomfritter og 2 cola i flaske selvom jeg synes at 169 kr for en burger var en høj pris. Da maden kom blev vi overrasket da den kom ind skal man beskriver den var det noget i stil med en byg selv burger som vi kan lave der hjemme og det som skulle være pomfrittet var nogle firkantet klumper og helt bløde og en klat chilimayo med skind på. Men når som vi er opdraget spiser man det mad der kommer ind til os. Vores burger var en stor skuffelse i den ene ende var den tynd som papir i den anden 3 cm tyk hvilke gjorde at den var som kul i den ene ende og helt rød i den anden hva man ikke forventer når man bestiller en hakkebøf. Vi fik fat på en venlig tjener der skulle hente sin chef som viste sig at være ejer der. Hun var meget arrogant og sagde sådan var hendes burger og det var sådan det var men hvis vi da synes kunne hun da tage vores og smide på panden igen hvilke jeg afviste da det sejlet i dressing, da jeg står og taler med hende vælger hun blot at gå. Jeg arbejder selv i servicebranchen hvor vores motto er at kunden er vores øverste chef. Vi har har i vores sommerferie været rigtig mange steder og spist ude både frokost og aften fra Skagen i nord til Kolding i syd og har fået det skønneste mad, men det er var virkelig dårligt og ikke mindst den behandling vi fik fra denne ejer. Gør jer en tjeneste og gå forbi Brasserie Langgade 2

2  Tak, Per G
Anmeldt 26. juli 2020 fra mobile enheder

Lækker mad, dejlige omgivelser, fantastisk beliggenhed og god service. Vi kommer helt sikkert igen og kan kun anbefale stedet.

Tak, MS-Kerteminde
Anmeldt 25. juli 2020

Maden var udmærket, men en ubehagelig stemning. Især med en chef der absolut skal skælde ud på personalet mens kunderne hører på.

3  Tak, MadSpiser123
Anmeldt 20. juli 2020

Maden var generelt fin, omend de hjemmelavede pomfritter skuffede. Flot indretning af lokaler, som gav god ramme. Stemningen indenfor blev desværre meget præget af, at værtinden virkede meget presset, svarede gæster skarpt - og særligt ubehageligt skældte personalet ud løbende, mens vi sad og spiste. Man kunne ikke undgå at høre det og det var ubehageligt.

2  Tak, kridte2

Rejsende, der kiggede på Brasserie Langegade, kiggede også på

Har du været i Brasserie Langegade? Fortæl om dine oplevelser!