“Dejlig frokost!”
Anmeldelse af Brasserie Langegade

Brasserie Langegade

God mad og masser af hygge. Et stemnings fuldt og helt igennem gennemført Brasserie i ❤️ Af Kerteminde.

Tak, Bolette1979

Manglende overblik på alle niveauer og den sarkastiske tone fruen på stedet lægger for dagen, skaber ikke den “uformelle og afslappede stemning”, som der åbenlyst tragtes efter.
Ikke anbefalelsesværdigt.

Dato for besøg: juni 2020
4  Tak, mariacK4879KB
Anmeldt 2. juli 2020

Jeg havde en virkelige dejlige og fantastisk middag, maden var god og betjening var fantastisk. Jeg kan klart anbefalde det!!

Tak, HanneHansenus
Anmeldt 1. juli 2020 fra mobile enheder

Vi giver 2 stjerner da brasseriet er meget flot indrettet og malet i de skønneste farver - placeringen er perfekt midt på Torvet. Maden kan desværre ikke anbefales, da den er jævn og ikke en oplevelse, som vi gæster ønsker os, når vi går ud. Jeg vil tilslutte mig de øvrige anmeldelser, om de såkaldte hj, lavede pommesfrites som er kartoffelfirkanter og ikke særlig lækre. Vi bestilte postevand til maden, hvilket vi fik i en kande uden isterninger, citron eller andet - men lige fra hanen 79kr!!!

2  Tak, kirstenb815
Anmeldt 27. juni 2020 fra mobile enheder

Kæresten og vores barn på 4 og jeg valgte at besøge langegade 2. Da beliggenhed og atmosfære tiltalte os. Kæresten fik et lækkert stjerneskud. Og da der ikke er noget til børn på menuen..valgte vi "pommes frits " til hende...og jeg en hjemmelavet burger....
Først.. det de kalder "pommes frits"har intet med det at gøre.. firkantet smagsløse klodser! Desuden min burger med bøf der hverken var salt eller peber på..(som heller ikke var at finde på bordet)...og et desværre totalt udtøret burgerbolle..havde formodentlig været frossen...så desværre ikke et sted jeg umiddelbart vil besøge igen....
PS. Det begeyndte at rydde bordet inden vi var færdige...

Dato for besøg: juni 2020
2  Tak, V1520KEmichaelh

Rejsende, der kiggede på Brasserie Langegade, kiggede også på

Har du været i Brasserie Langegade? Fortæl om dine oplevelser!