“Fynske bedste is sted. Vaffelhuset”
Anmeldelse af Vaffelhuset

Vaffelhuset
Anmeldt 19. august 2020 fra mobile enheder

Fynske bedste is sted.
Vaffelhuset lavet alle deres vaffeler selv, så de er helt friske.
Stort udvalg af is.
Og man får meget for penge!

Tak, 702annak

Anmeldt 18. august 2020 fra mobile enheder

Hjemmebagte vafler med et kæmpe udvalg af is, softice og krymmel. Måske vi kunne ønske en lidt mere engageret betjening..

1  Tak, bitte_schroeder
Anmeldt 14. august 2020 fra mobile enheder

Vaffelen er sprød og hjemmelavet
Jeg fik en softice der smagte lyserødt som isen i den billigste tricolore is
Gå hellere ned til bolsjepigen, hvor du kan få HANSEN is

2  Tak, Gitte327
Anmeldt 16. juli 2020 fra mobile enheder

Fremragende vaffelis! Ville ønske der lå en i København! Man kommer hurtig til og størrelsen på isen er acceptabel!

Tak, Massiomo123
Anmeldt 7. juni 2020

Køen udenfor afslører, at her er Vaffelhuset. Fint udvalg af is inklusiv softice. Hjemmelavede vafler, der laves inde i butikken ved vinduet. Hurtig og effektiv betjening. Man kan nyde sin is ved borde og bænke overfor. Så vidt jeg så, anvendes udelukkende isvafler, ikke isbægre. I hvert fald ligger der ved Vaffelhuset ingen isbægre eller andet affald, som man desværre ellers ofte ser ved ishuse.

Dato for besøg: juni 2020
1  Tak, Lene R

Rejsende, der kiggede på Vaffelhuset, kiggede også på

Har du været i Vaffelhuset? Fortæl om dine oplevelser!