“Lækker pasta og pizza to go”
Anmeldelse af Pronto Pizza Restaurant

Pronto Pizza Restaurant
Køkkener: Italiensk
Anmeldt 7. august 2020 fra mobile enheder

Lækker pasta og pizza to go og god betjening af søde ansatte. Vi fik nr. 56 (pasta med kylling og tomatflødesauce og nr. 34 pizza med serrano, rucola og parmesan)

Tak, sifmarie

Anmeldt 1. august 2020 fra mobile enheder

Venlig modtagelse, hurtig betjening, hyggelig terrasse, lækker mad...alt spillede perfekt. Tak herfra

Tak, Gerthiebetak
Anmeldt 31. juli 2020

Ualmindelig god og venlig betjening. Hyggelig gårdhave. Og ikke mindst lækre italienske pizzaer. Og vi kommer gerne igen.
Parret fra Næstved

Tak, B2106CJfrankw
Anmeldt 28. juli 2020 fra mobile enheder

Mega god ølservering. Dejlig terrasse og solskin bestilt til dagen. Vi fik også peanuts til vores ølse

Tak, 778jensa
Anmeldt 18. juli 2020

Det her er simpelthen for dårligt, leveret 1 time efter at det skulle have været, og så mangler der så stadig 2 retter, totalt smagsløst, og ikke styr på tilberedningen af de retter der er leveret
Dette sted burde lukke, en skændsel for alle der ellers laver mad

Tak, Hydroman0526

Rejsende, der kiggede på Pronto Pizza Restaurant, kiggede også på

Kerteminde, Fyn og Øer
Kerteminde, Fyn og Øer

Har du været i Pronto Pizza Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!