Nina S
Svendborg, Danmark

Golf - Spa - overnatning

Anmeldelse af Great Northern
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 21. sep. 2023
Fyns absolut bedste spa og overnatningssted.
Fantastiske værelser bygget ind i terræn med flot udsigt.
Et imponerende byggeri på golfbane 102 Ha.
Spa med gratis kaffe/te, frugt og vand.
Meget venligt og hjælpende medarbejdere på stedet
Dato for ophold: september 2023
5,0 ud af 5 boblerVærdi
5,0 ud af 5 boblerSted
5,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
1.293 kr.
2.5 km fra Great Northern
  • Agoda.com
6.6 km fra Great Northern
Pool
værelse på 1. sal. Der findes endnu 2 i stueetage.
    Ved stranden
    Få bonusser med One Key
    7.3 km fra Great Northern
    Vis flere hoteller i Kerteminde
    Anmeldt d. 29. august 2023 fra mobile enheder

Vi bookede et Spa Signature Stay, og det var helt fantastisk. Luksus, fantastisk service, dejlige omgivelser og skønt personale hele vejen rundt.

Både spa, værelse og restaurant lever op til forventningerne til sådan et skønt afslappende ophold.

Vi kommer helt sikkert tilbage.

Dato for ophold: december 2022
    Tak, SigneLibak
    Anmeldt d. 24. august 2023 fra mobile enheder

Unikt sted med den bedste seng, dejlige værelser, ro og rent.

Værelserne er moderne (lidt for svært st tænde lys og finde ud af aircon/varme) men så hyggelige med stort panoramavinduer udover sø/golfbane. Der er terrasse man kan sidde på og velux så selvom man bor i en 'jordhule' kommer der lys ind.

Super god mad også og venligt personale

Dato for ophold: marts 2023
    Tak, Cathrine T
    Anmeldt d. 23. juli 2023 fra mobile enheder

Alt var perfekt, ligefra indcheckning til afgang. Har aldrig mødt så imødekommende, venligt og serviceorienteret personale, hvor man også kunne fornemme at de var glade for deres arbejdsplads. Lækker mad i restauranten både til frokost og aften samt lækre cocktails lavet af Dan.
    Alt i alt en af de bedste oplevelser jeg har haft på et dansk hotel/resort.

Dato for ophold: juli 2023
    Tak, Thomas S
    Anmeldt d. 7. marts 2023 fra mobile enheder

Vi er netop kommet hjem efter et fuldstændig magisk døgn på Great Northern. Vi havde booket en overnatning med 3 timers spa, middag og morgenmad. Vores forventninger blev blev på alle måder imødekommet - og så lidt til. Alt fra spa til værelset til mad var bare gennemført og lækkert. Omgivelserne og arkitekturen var uovertruffen og dannede rammerne om den perfekte fødseldagsfejring for min mand og jeg. Personalet var smilende og dygtige - de fortjener alle sammen en kæmpe ros. Vi glæder os allerede til at komme igen - TAK til Great Northern, sikke en perle :)

Dato for ophold: marts 2023
    Tak, 358signep
    Anmeldt d. 26. februar 2023

Skønt ophold: Super hyggelige hobbit-hytter med dejlig udsigt og blødeste seng
    Spaen var fantastisk - og det var et stort plus, at den ikke var overfyldt.
    Restauranten var ok. Maden var fin nok, ikke gourmet, betjeningen var meget venlig - både til frokost, aften og morgenmaden, men der var en del svipsere om aftenen (mad til et andet bord kom til vores, vin kom efter vi havde fået maden serveret, tjeneren troede, vi ikke havde fået en af retterne, for lang ventetid mellem retterne).
    En af tjenerne var på kanten af en ikke hensigtsmæssig kommunikationsform om aftenen til en af de yngre tjener, formentlig pga travlhed, hvilket ikke var rart at være vidne til.
    En tjener mere på om aftenen ville muligvis have afhjulpet noget af ovenstående.
    Alt i alt et dejligt ophold, som kan anbefales :-)

Dato for ophold: februar 2023
    Tak, 457piam