“Helt okay mad til fin pris”
Anmeldelse af Taurus Steak House

Taurus Steak House
Anmeldt 25. januar 2020 fra mobile enheder

Helt fin burger jeg fik :) min kæreste fik en steak og den var helt perfekt stegt og mør :) kommer nemt igen

Tak, Thomsen10

Anmeldt 25. oktober 2019 fra mobile enheder

Rigtig god service og kødet var så mør og stegte kartofler og grønsager og god sauce og god is dessert

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Ian M
Anmeldt 11. september 2018

Et menukort med flere tiltalende forslag..... Vi var sultne og bestilte "Mexicansk Filet i støbejernsfad i ovn". Det fremgik af standeren udenfor og menukortet, at man ville få serveret 400 g oksefilet, altså rigeligt til at blive godt mæt af.
En lille "forret" bestod af nachos fra pose med lidt tilhørende salsa. I og for sig ok, blot var det også en del af den bestilte ret, hvilket ikke er helt vildt opfindsomt..
Den mexikanske filet var nydeligt anrettet med lidt grillede grøntsager og smagen var glimrende. Man måtte blot undre sig over mængden af kød, et rimeligt gæt vil være i underkanten af 200 gram, hvilket naturligvis ikke er tilfredsstillende. Nu skal man jo ikke bare være negativ, så de tilhørende kartofler bør også nævnes. Det drejede sig om en pæn tallerkenfuld af kartoffelbåde af den billigste slags fra frostvareafdelingen i et eller andet supermarked, men fint nok, de var da vældigt varme...
Alt i alt en trist oplevelse!

Dato for besøg: september 2018
1  Tak, Max B
Anmeldt 14. august 2018 fra mobile enheder

Udsøgt måltid til rimelig penger. Velsmagende og veltilberedt Et sted man gerne vil komme tilbage til

Dato for besøg: august 2018
1  Tak, liswie
Anmeldt 7. august 2018 fra mobile enheder

Var der en meget varm aften i august, men restauranten var dejlig tempereret og maden overrasker virkelig.
Udefra ligner det lidt et værtshus, men hyggeligt inden for, super betjening og veltillavet mad - kan helt sikkert anbefales

Dato for besøg: august 2018
Tak, JeanetV_DK

Rejsende, der kiggede på Taurus Steak House, kiggede også på

Har du været i Taurus Steak House? Fortæl om dine oplevelser!