“Dårlig kaffe”
Anmeldelse af Lulu's Café & Boutique

Lulu's Café & Boutique
Anmeldt 8. juli 2020 fra mobile enheder

Flot indretning men maden og især kaffen lever overhovedet ikke op til priserne. Fik årets dårligste maskinelavet cappuccino og kaffe til samme pris som en baristalavet kaffe på andre caféer.

1  Tak, Coutinho89

Anmeldt 19. juni 2020 fra mobile enheder

Fantastisk god service og super lækker morgenmad. Vi blev altid mødt med et smil selvom vores små børn godt kan fylde lidt :-) rigtig gode boller og mange søde ting i butikken som man købe hjem

1  Tak, juliak378
Anmeldt 18. juni 2020

Ubehøvlet personale, der snakker surt til en. Vi bestilte nachos til 65kr som i hvert fald ikke var mere værd end 30kr, meget sørgelig omgang uden at der var kræset for detaljerne. Derudover sad vi ved et bord hvor man gerne måtte ryge, for derefter at få at vide at det måtte vi hvert fald ikke, selvom at de selv havde hentet et askebæger til os.

Tak, Sofiiiepetersen
Anmeldt 8. juni 2020

Havde bestilt tapas som takeaway. Virkelig flot og indbydende anrettet og masser af mad. Alle ting på tapasanretningen smagte rigtig godt og der var masser af brød til.

Dato for besøg: maj 2020
Tak, MN2300
Anmeldt 5. juni 2020

Fint udvalg af hjemmebagte kager og varme drikke. Vi bestilte og betalte vores kaffe og kage ved disken og blev lovet, at kaffen ville blive serveret ved bordet. Desværre mistede det meget unge personale herefter overblikket over vores og andres bestillinger, og vi ventede over en halv time på vores kaffe. Da kaffen endelig blev serveret (efter at vi havde rykket for den), havde vi for længst spist vores kager. Vi fik ikke en undskyldning af personalet. I betragtning af den ringe service, er dette en dyr cafe, vi gav 38 kr. for et stykke halvtørt kanelkage.

Tak, 820lener

Rejsende, der kiggede på Lulu's Café & Boutique, kiggede også på

Kerteminde, Fyn og Øer

Har du været i Lulu's Café & Boutique? Fortæl om dine oplevelser!