“Godt sted”
Anmeldelse af Foc i Caliu

Foc i Caliu
Anmeldt 9. juli 2020 fra mobile enheder

Denne restaurant har en flot stort udvalg af kvalitetskød.Meget meget lækkert, mørt og velsmagende..

Tak, tinasZ7474AP

Anmeldt 25. oktober 2019 fra mobile enheder

Her skal man gå hen hvis man får lyst til super godt oksekød mens man er på Mallorca. Vi nød det i fulde drag og betjeningen er meget fin

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, puttea
Anmeldt 30. september 2019 fra mobile enheder

Ikke imponerende - bøffen var super tilberedt mens pomfritterne var halv rå og bløde.
Vi har tidligere oplevet en bedre middag. Betjeningen høflig og imødekommende.

Sep. 19 vi var her igen og troede at vi bestilte Cordon bleu af kalv, det viste sig at være hakket fars der var paneret og stegt i friture, belagt med skinke og ost og nogle min. I ovn. En meget tør oplevelse.

Nu tror jeg ikke de får flere chancer.

Dato for besøg: maj 2019
Tak, sbjakobsen
Anmeldt 4. juni 2019 fra mobile enheder

Vi har tidligere oplevet en bedre middag. Betjeningen høflig og imødekommende.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, sbjakobsen
Anmeldt 18. april 2019 fra mobile enheder

Stort udvalg til gode priser. Meget venlige og opmærksomme tjenere.
Det blev både til forret, lækkert kød og en super créme catalane:-)
Vi kommer gerne igen!

Dato for besøg: april 2019
Tak, 270jensh

Rejsende, der kiggede på Foc i Caliu, kiggede også på

Har du været i Foc i Caliu? Fortæl om dine oplevelser!