“Autentisk ”

nr. 91 af 1.795 Restauranter i Alicante
Velegnet til: Lokalt køkken, Smuk udsigt
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 6. juli 2016 fra mobile enheder

Vi havde i aften fornøjelsen af at spise her, fik valget mellem paella eller tapas menu, vi valgte det sidste, og fik et virkeligt lækkert måltid sammensat af værten, dertil en fantastisk god lokal rødvin. Vi supplerede med kaffe til sidst og dette blev garneret med ikke mindre end 2 glas af den lokale monastrell
På værtens regning. Der var virkelig valuta for pengene. Kan varmt anbefales.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, PerBoC

Anmeldt 29. marts 2016 fra mobile enheder

Vi fulgte trip adviser og blev ikke skuffet. Fantastisk sted og rigtig god mad. Helt klart 4 stjerner med pil opad herfra.

Dato for besøg: marts 2016
1  Tak, 495TonyB
Anmeldt 21. februar 2016 fra mobile enheder

Værten taler kun spansk og det gør vi ikke, så vi overlod (næsten) måltidet til ham.
Quiche med løg og bacon, to slags ost, skinke, tomat relish og brød, rejer i hvidløgsolie, dybtstegt fisk med tomatsalat, kalve entrecote med 4 slags grøntsager og kartofler, kage med jordbær. To flasker vin, dessertvin og kaffe. Lækker mad, venligt serveret og akkompagneret af guitar ( spansk klassisk og blues). 59 euro ialt.
Fantastisk

Dato for besøg: februar 2016
Tak, AnnieCopenhagen
Anmeldt 3. november 2015 fra mobile enheder

92 år og gangbesværet er ingen hindring til denne sublime restaurant. Der er nogle trappe trin, men de er umagen værd. Fantastisk tapas og paella, måske Alicantes bedste? En kærlighed til maden og gæsterne lyser igennem fra værterne. Snyd ikke dig selv for denne oplevelse.

Dato for besøg: november 2015
Tak, Birgitte B
Anmeldt 20. november 2013 fra mobile enheder

Den helt rigtige stemning og chefen servere selv. Virkelig lækker mad og dejlig humor fra chefen.
Bestemt et besøg værd. Verdensklasse!

Tak, kasperdc

Rejsende, der kiggede på La Taberna Iberica, kiggede også på

Har du været i La Taberna Iberica? Fortæl om dine oplevelser!