“En stor madoplevelse”
Anmeldelse af steki restaurante

steki restaurante
nr. 1 af 1.730 Restauranter i Alicante
Anmeldt 13. oktober 2019

Vi var 4 venner der besøgte Steki. Vi var blevet anbefalet stedet. Og sikke en god oplevelse vi fik. Værtinden tog imod os med et stort smil og betjente os fantastisk hele aftenen. Vi delte forskellige retter som vi bad værtinden sammensætte. Det gjorde hun godt - den ene ret var mere spændende end den anden. Vi hyggede os flere timer og nød hvert et minut. Restauranten er meget lille og intim, og værtinden fortalte os at det var et bevidst valg. Det er kun hende og hendes mand der driver stedet og alt, undtagen brødet, er 100% hjemmelavet. Sådan vil de have det og ønsker ikke at udvide stedet på trods af stor succes. Det skal nævnes at værtinden foruden at være en dygtig tjener også er sommelier. Vi håber at få mulighed for et nyt besøg på Steki. Tak:-)

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Gitte R

Anmeldt 8. september 2019

Fantastisk oplevelse. Sublim mad og engageret kok og tjener. Vi var 4 venner afsted, vi delte hele menukortet. Vi fik 12 retter incl. Dessert. Det var en stor smagsoplevelse. Tjeneren fandt og serverede skøn vin til

Dato for besøg: september 2019
Tak, Helena O
Anmeldt 7. august 2019

Denne lille restaurant syner ikke af meget, men ikke desto mindre får man her ikke mindre end en sublim madoplevelse. Menukortet består af 14-15 forskellige småretter som alle bedst egner sig til deling ved bordet. For en fuld middag skal man bestille 5-6 retter (den dyreste ret kostede mindre end 20 euro og mange retter 6-7 euro per styk). Maden er spændende, lækker og vildt flot anrettet og man bliver overrasket over de mange smagsindtryk og flotte udtryk.Dette er gourmet mad af høj kvalitet og efter min mening den bedste restaurant i Alicante. Desuden gode vine på kortet som er fint afstemt med maden. Mange kan købes per glas. God service fra værtinden. HUSK at bestille bord enten per mail eller telefon! Værtinden taler fint engelsk.

Dato for besøg: august 2019
Tak, kd462
Anmeldt 11. marts 2019 fra mobile enheder

Super lækkert og anderledes - hyggeligt lille sted - og super betjening
Kan varmt anbefales - man skal nok bestille bord

Dato for besøg: februar 2019
Tak, 674stefant
Anmeldt 31. december 2018

Fantastisk mad, der ikke findes bedre på Alicantes mange Michelin restauranter.
Så mange nye kombinationer og smage:)
Derudover følte vi os meget velkomne og fik den bedste betjening af en meget entuasiastisk og engageret værtinde.
Vi kommer helt sikkert igen :)

Dato for besøg: december 2018
2  Tak, S5592BSanneg

Rejsende, der kiggede på steki restaurante, kiggede også på

Alicante, Costa Blanca

Alicante, Costa Blanca

Har du været i steki restaurante? Fortæl om dine oplevelser!