“God mad”

lør. 18/9
20:00
nr. 60 af 1.815 Restauranter i Alicante
Anmeldt 8. august 2021 fra mobile enheder

Virkelig overraskende velsmagende. Lækre råvarer og bare en god smagsoplevelse.

Stedet ser ikke storslået ud, men maden er virkelig god. Vi glæder os til at besøge stedet igen.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Seibæk T

Anmeldt 30. december 2018 fra mobile enheder

Vi var ikke så sulte, men vi fik hver en hovedret. Kylling med ris og karry.. Rigtig godt med sovs af kokosmælk. Og fisk med ris, bønner og madbananer. Det var rigtigt godt alt sammen og super søde og effektive tjenere.

Dato for besøg: december 2018
Tak, brittspurre63
Anmeldt 8. februar 2018

Lille venezuelansk restaurant. Har besøgt den flere gange - god kvalitet til prisen. Man får indtryk af at der ofte er familie i bagerste lokale - gæster i den forreste del af restauranten.

Dato for besøg: februar 2018
Tak, Bente E
Anmeldt 14. januar 2018

PÅ anbefalinger på Tripadviser. Dette er første gang vi smager på mad fra Venezuela, Det var en oplevelse først Mix de arepitas( kartoffelpandekager), derefter 5.små burger forskellige, til deling. derefter meget mørt oksekød, med sorte bønner, og en god flaske rødvin, til billige penge 14.euro. Vi havde på internettet bestilt igennem FORK, og du får alle dage 40.% på alt mad Betjeningen var utrolig, de kom og spurte til maden, og vinen. Kan kun anbefales

Dato for besøg: november 2017
Tak, knud valdemar n
Anmeldt 25. august 2017 fra mobile enheder

Super god service og dejlig mad. Personalet er meget venlige og imødekommende. Det mad vi fik, var det som vi så andre spise kan varmt anbefales. Der er ikke så mange pladser, så det giver en dejlig stemning.

Dato for besøg: august 2017
Tak, 477heidic

Rejsende, der kiggede på Bululu, kiggede også på

Alicante, Costa Blanca
Alicante, Costa Blanca

Har du været i Bululu? Fortæl om dine oplevelser!