“Super tapas”
Anmeldelse af Tasca Tierras del Sur

Tasca Tierras del Sur
Book med
Tasca Tierras del Sur er ikke tilgængelig på det anmodede tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Velegnet til: Romantisk, Familier med børn, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Aftensmad, Reservationer
Anmeldt 27. juni 2017

En helt igennem fantastisk aften !!
En super engageret og passioneret ejer. Han forklarer og beskriver både mad og vin. Sublim vurdering af hvor meget mad vi kunne spise - hent perfekt.
Vi spise stille og roligt i det tempo maden kom på bordet, i alt 2,5 time med perfekt service.

Tak, Sara B

Anmeldt 10. marts 2017 fra mobile enheder

Fantastisk mad og super betjening. Rigtig hyggeligt sted med en dejlig følelse af at blive kræset om.

Tak, caroline v
Anmeldt 1. marts 2017 fra mobile enheder

Hjemmelavet mad fra bunden. Autentisk spansk mad når det er bedst. Hyggelig restaurant, måske ikke egnet til små børn. Uforglemmeligt måltid til rimelige priser, kvaliteten taget i betragtning. Gå ikke glip af denne autentiske oplevelse.

Tak, sanneeskildsen
Anmeldt 24. november 2016 fra mobile enheder

Det er vores fjerde besøg her, og denne gang havde vi hele familien med, ialt 7 personer, tre generationer. Endnu engang oplevede vi Pedros personlige og professionelle måde at guide os igennem det lidt udfordrende menukort. Nu er vi så trygge ved stedet, at vi bare bestiller løs, og stoler på, at han ved hvor meget der skal til af hver ret.
Maden er stadig fuldstændig fantastisk, og når vi går derfra er vi stopmætte, og føler virkelig vi har fået utrolig meget for pengene.
Vi fik salat og 5 forskellige tapasretter alle 7, dertil to virkelig gode flasker vin og diverse vand og sodavand. Regningen blev på 179€. Vi kommer igen

Tak, Dorte Merete L
Anmeldt 10. marts 2016

Vores første besøg for 5 dage siden endte desværre med lettere frustrationer - heldigvis på den gode måde, da frustrationerne udelukkende handlede om, at vi ikke kunne rumme flere af køkkenmagikeren Astrids lækre tapasretter. Derfor satte vi igen kursen mod koordinaterne 28° 7′ 0″ N, 16° 34′ 0″ W hvilket førte os tilbage til byen Grenadilla de Abona. Med forventningens glæde åbnede vi døren i den anonyme facade og entrerede ind i den hyggelige restaurant, hvor vi blev hjerteligt modtaget af den hyggelige ejer, der straks anviste os et bord, hvor der lå en håndskrevet menuseddel til min partner. Menuen angav præcist hvilke retter min partner - der er hvedeallergiker - kunne spise. Igen valgte vi 5 deleretter, samt en glimrende spansk hvidvin, med gode råd og vejledning fra værten.
Af de 5 retter var 2 gengangere, som vi bare måtte smage igen. Det var kæmperejer i pernod samt husets salat, der bare er et must. Måske lyder "husets salat" lidt kedeligt, men den er helt fantastisk med deres "hemmelige" dressing. Vælg bare en halv portion af salaten, da den er enorm. Selvfølgelig var det også et must, at smage de skønne desserter, hvortil værten serverede skøn spansk sherry uden beregning. Godt fyldte og kun 80,- euro fattigere tog vi afsked med værten og den skønne restaurant, med et Hasta la Vista og forsikringer om, at vi selvfølgelig kigger ind, næste gang vi er på øen. Det kan vi også kun anbefale alle andre at gøre - det er en af øens godt skjulte gastronomiske perler, der er værd at køre efter, uanset hvor på øen man befinder sig.

Tak, johnny j

Rejsende, der kiggede på Tasca Tierras del Sur, kiggede også på

Puerto de la Cruz, Tenerife

Har du været i Tasca Tierras del Sur? Fortæl om dine oplevelser!