“Fantastiske vine & lækker mad”

Degusto Enoteca con Cucinea
nr. 10 af 20 Restauranter i Neive
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 5. juli 2016 fra mobile enheder

En travl hyggelig mindre restaurant i centrum af den gamle bydel i Neive. Meget lækker velsmagende 4 retters menu og nogle fantastiske vine valgt af tjeneren. Der hersker en travl stemning blandt tjenerne, og samtidig en uformel rar atmosfære. Det bedste var prisen. Knap 500 kr. For et festmåltid m drikkevarer.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Søren N

Anmeldt 16. juli 2015

Hyggelig restaurant.
De 2 tjenerne havde meget travlt, så vi måtte vente lidt.
Maden var lækkert og godt tilberedt, men ikke det bedste måltid på rejsen.

Vinen var derimod virkelig god, hvilket var tjeneres valg, da den vi valgte ikke var i huset.

Dato for besøg: juli 2015
Tak, AnetteEngbo
Anmeldt 19. oktober 2014

Centralt og hyggeligt ,god og enkelt mad til næsten ingen penge .Her er travlt så en en reservering er en god ide .Det er anden gang vi spiste her og vi vender tilbage

Dato for besøg: oktober 2014
Tak, kallefanefjord
Anmeldt 23. juli 2014

Vi havde på forhånd store forventninger til maden, og mindre til servicen og betjeningen.
Maden var, som ventet rigtig god - italiensk mad som den skal være.
Betjeningen stod ikke tilbage for maden.
En særdeles engageret, behagelig og vidende tjener hjalp os på bedste vis gennem valg af mad, vin o.s.v. Så vi bagefter står med en oplevelse af at være betjent på alle måder.
At så stedet også har atmosfære, en god blanding af turister og lokale blandt kunderne, gør kun oplevelsen bedre.
Vi besøgte stedet i.f.m. vores ferie, og kan varmt anbefale at følge efter.

Dato for besøg: juli 2014
    • Stemning
Tak, Blichersvej4
Anmeldt 30. juni 2013

Den mad man indtager er lavet godt og kokken er absolut den der skal have størst ros på denne restaurant.

Beliggenheden og fornemmelse af byen stemning er god, og hvis ikke serveringen var så uerfaren og ejeren så uengageret så ville det kunne være et særdeles godt sted. Vi kan have været uheldige da vi besøgte restauranten, men der var en ung pige til at servere og hun var så absolut ny i faget, og ejeren selv virkede uengageret og fortravlet med andre gøremål.

Jeg vil dog anbefale et besøg, da kokkens evner er gode.

Dato for besøg: juni 2013
    • Stemning
1  Tak, Peter Heinrich S

Rejsende, der kiggede på Degusto Enoteca con Cucinea, kiggede også på

Neive, Province of Cuneo

Har du været i Degusto Enoteca con Cucinea? Fortæl om dine oplevelser!