Hotels.com
eDreams
151 $
Gratis afbestilling indtil d. 07/10/21
Book nu, betal under opholdet
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt d. 2. august 2021 fra mobile enheder

Vi besøgte hotellet i forbindelse med et golfophold i Århus . 2 overnatninger med morgenmad og middag.
Vi havde en rigtig god oplevelse. Fremragende værelser og restaurant. Vi mødte venlige og hjælpsomme medarbejdere overalt.
Vi kommer rigtig gerne igen og kan give hotellet vores bedste anbefaling.

Tak, karinm_llern
Ole Ditlevsen, Krovært hos Montra Hotel Sabro Kro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. august 2021

Kære Karin
1000 tak for dine dejlige ord om vorea arbejds plads og kollegaer. vi gør hver dag det bedste vi kan for at give jer en hyggelig og service mindet oplevelse.
Tak for jeres besør og hyggelige samværd.

Hotel chef

Anmeldt d. 30. juli 2021 fra mobile enheder

Den 3. okt 2020 indløste min kæreste og jeg gavekort til kroophold på Sabro Kro. Service, venlighed og kvalitet på værelse og restaurant var over al forventning. Virkelig lækker mad. Og virkelig ok priser. Der kunne jeg godt komme igen en anden god gang

Dato for ophold: september 2020
Tak, 778jensa

1000 tak for jeres besøg og dejlig rosende ord om vores arbejdsplads.

Anmeldt d. 28. juli 2021

Super dejligt sted.

Venligt og opmærksomt personale.

Dejlige værelser med god plads.

Eneste problem, den dejlige mad tog ens appetit :-)

Vi søgte dog skraldespande udendørs, men fandt kun 1

Vi kommer gerne igen, snart

Tak, LailaHQvant
Ole Ditlevsen, Krovært hos Montra Hotel Sabro Kro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. juli 2021

Hej Laila

1000 takf or de dejlige ord om vores Hotel.
Ja maden kan skabe det problem :-).

næste gang i kommer laver vi en skattejagt og finder skraldespande :-)

ønsker jer en dejlig sommer og et snarligt gensyn.

Ole Husted Ditlevsen

Anmeldt d. 26. juli 2021 fra mobile enheder

Rigtig hyggelig og uformel base på hotel Sabro kro.

Vi brugte hotellet fra fredag til mandag, hvilket gav os mulighed for et par afslappende dage hvor vi kunne opleve det midjyske.

Udover at tilbyde halvpension til både børn og voksne var der også mulighed for at få strøm på bilen imens vi overnattede, således at vi altid var klar på nye oplevelser.

Det kan virkelig anbefales.

Tak, Rune G
Ole Ditlevsen, Krovært hos Montra Hotel Sabro Kro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. juli 2021

Hej Rune

1000 tak for jeres ophold og hyggelige selskab.
Og tak for de rosende ord om vores hotel som virkelig varmer.

Ønsker jer en dejlig sommer og på gensyn

Ole Husted Ditlevsen + personale

Anmeldt d. 23. juli 2021 fra mobile enheder

Er lige kommet hjem fra et 3 dages ophold på Hotel Sabro og de får mine allerfineste anmeldelse. Vi er blevet forkælet på alle områder. Lækre rene værelser, skøn mad, god service og ikke mindst er smilende og meget imødekommende personale. Vi kommer helt sikkert igen og vil anbefale det til alle.

Tak, heidipB3426ZF
Ole Ditlevsen, Krovært hos Montra Hotel Sabro Kro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. juli 2021

Kære Heidi

1000 tak for de dejlige ord, og for jeres besøg.
Håber at se jer i nær fremtid, så vi kan byde jer velkommen hjem igen.