Anmeldt d. 12. august 2020

Superdejligt hotel/kro midt i skøn natur beliggende midt mellem Århus og Silkeborg. Dejligt værelse, dejlige faciliteter og supervenligt personale. Stort badebærelse med både brus og kar. Kaffe og te på værelset. Vi er vegetarer, men ingen problemer, vi blev godt mætte under vores ophold.

Tak, Vacation211009
Anmeldt d. 9. august 2020

hold nu kæft et sted
lige fra man kom ind af døren var der ingen problemer med af spritte hænder
der stod hånd sprit alle steder KANON
værelserne vi havde bestilt var i top klasse
personalet i receptionen,baren og restaurant var af bedste klasse
så der er sgu ikke noget at komme efter der ØV ØV
LOL
det eneste minus er jo nok de får mig som gæst næste gang turen går over broen til jylland

Tak, bassedreng
Anmeldt d. 8. august 2020

Vi havde en super dejlig overnatning på Montra Sabro Kro! Vi brugte et gavekort til Kro- og Hotelophold, der inkluderede aftensmad og morgenmad. Når man bruger gavekort, synes jeg nogle gange, man får fornemmelsen af at stedet prøver at sælge én en masse ekstra ting ud over gavekortets værdi. Men der var intet af det på Montra Sabro. Middagen var lækker, morgenmadsbuffetten var super god (med bl.a. nespresso-maskine og friskpresset juice) og værelset og badeværelset var meget rummelige. Der var rent og pænt og betjeningen var meget venlig. Vi rejste med offentligt fra København til Aarhus og tog en bus fra Aarhus til Sabro - det fungerede fint :) Kan på det varmeste anbefale stedet.

Dato for ophold: november 2019
Tak, Katrine V
Anmeldt d. 8. august 2020

Vi er lige kommet hjem efter et pragtfuld ophold på Sabro Kro.
Sød og venlig personale. Værelse med skønne senge og flotte badeværelser. Dejlig mad.
Spritflasker til hænderne overalt . Rent og pænt overalt.
Så vi kunne IKKE finde noget at klage over. VI kommer gerne igen.

Tak, Gitte L
Anmeldt d. 4. august 2020 fra mobile enheder

På vores ferie med vores to drenge på 11 og 14 år sluttede vi af med to nætter på Montra Hotel Sabro kro.
Vi havde bestilt en kampagne de kørte med over sommeren. Det var to nætter inkl. morgenmadsbuffet og 3 retters middag, samt billetter til den gamle by i Aarhus.
Vi sov på et værelse hvilket de ikke anbefalet med to store drenge, men det gik fint med pladsen. Værelserne var fine med både badekar og brus. Der var både bordtennis og andet spil for de unge drenge, som aften kunne bruges på.
Maden var helt fantastisk om aften, sjældent har jeg fået så god en middag.. de var også fleksibel vedr. børne kunne vælge noget andet, hvis de ikke ønsket at spise det samme som os voksne. Morgenmaden var også virkelig god, men de var dog ikke så gode til at fylde morgenmadsbuffet op når der manglede noget. Men alt maden var af god kvalitet.
Virkelig noget sødt personale.
En lille flaske sodavand til maden koster 32 kr. hvilket jeg synes er i den dyre ende, men der var gratis vand på alle borderne under middagen, hvilket jeg synes var rigtig dejligt, når børne havde drukket et par sodavand, så kunne de drikke vand for resten uden det så mærkeligt ud, og regning var så stadig til at betale.
Man kunne gå ca. 500m ned til en Rema 1000, og købe lidt hygge til værelse om aften.
Skulle vi til Aarhus igen, ville jeg bestemt komme igen.

Tak, 962piap