“Skøn fiskefrokost.”
Anmeldelse af Færgegrillen

Færgegrillen
Anmeldt 30. januar 2020 fra mobile enheder

Skøn fiskefrokost til en rimelig pris og super betjening. Kirstines Fiskeret men langefillet kan varmt anbefales og ligeså det store stjerneskud

Tak, BigAlex55

Anmeldt 23. november 2019

Ikke et sted jeg forventede meget af - det er en grillbar. Jeg fik en fiskeburger, der var gennemsnitlig, mens børnene valgte pølsemix. Deres version af pølsemix var ikke noget der faldt i hverken børn eller voksnes smag. Ikke prisen værd.

Dato for besøg: oktober 2019
1  Tak, Jannick H
Anmeldt 6. oktober 2019 fra mobile enheder

Dårligt trist oplevelse. Manglende kvalitet og dårlige service. Stedet virker meget slidt og beskidt.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Morten J
Anmeldt 3. august 2019

Under en uges familieferie i Hanstholm spiste vi flere gange på Færgegrillen. Deres snitzel-reservat-steak - burgere og naturligvis stjerneskud.

Virkelig veltillavet og af rigtig gode råvarer.

Samtidig en super flot betjening og service.

Kan anbefales på enhver måde.

Bjarne Hansen
Horslunde - Lolland

Dato for besøg: august 2019
Tak, Lolliken2019
Anmeldt 30. juli 2019

En grillbar. Hvad forventer du?
Men hæng lige på her: For går du lige et par hundrede meter mere, er der et par alternativer nærmere vandet, hvor prisniveauet er det samme, men råvarer (og portionsstørrelser tilmed) lader færgegrillen tilbage i støvet...

Betjeningen er glimrende og snakkesaglig på den hyggelige, ikke-anmassende måde. Man føler sig virkelig velkommen.
Der er et fint udvalg af fadøl og vand, ligesom der er gode muligheder for at sidde ude, når vejret er til det.

Til gengæld fik jeg her serveret den mindste vaffelis, jeg nogensinde har indtaget. Kuglerne ble afmålt med mindst mulig rundhåndethed, og mine to bestilte kugler tittede dårligt nok over vaffelkanten. Smålige isserveringer kan nok være gode nok for helbreddet... men hvem ved sine fulde fem, vil forsøger at bilde sig ind, at vaffelis og godt helbred skal kombineres?

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Michel_Honore

Rejsende, der kiggede på Færgegrillen, kiggede også på

Har du været i Færgegrillen? Fortæl om dine oplevelser!