Bunkermuseum Hanstholm
Åben i dag: 10.00 - 16.00
Vældig interessant sted

Afsæt god tid til at besøge bunkermuseet i Hanstholm. Der er rigtig meget spændende at se på. Det... læs mere

Anmeldt d. 31. august 2020
Lene6900
Skjern, Danmark
Must at besøge for WWII interesserede

Anmeldt d. 16. august 2020
Henrik S
København, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 16. august 2020 fra mobile enheder

Man starter i besøgscentret, som fortæller om anden verdenskrigs bunkerinstallationer langs Vestkysten med fokus på Hanstholm. Fortællingen er nuanceret med billeder og fortællinger og skfra dansker, tyskere mv. Turen slutter med en lang rundtur i bunkeren, hvor man kan få en fornemmelse af livet i bunkeren

Dato for oplevelse: august 2020
1  Tak, Henrik S
Anmeldt d. 14. august 2020 fra mobile enheder

Et bunkermuseum, der fortæller om Hanstholm & den tyske besættelse 1940-45.
Mange autentiske ting & en enestående “udstilling” under jorden.
Turen med gammel … … lad vær! Tag heller en vandretur i naturen …
Covid-19 ikke noget problem … men vi kom også da den var lige åbent.

Tak, Lykke F
Anmeldt d. 8. august 2020 fra mobile enheder

Meget spændene museum for store og små. Rigtig god service og information. Jeg var afsted med 4 teenagere i alder 12 til 15 år, på vores ferie. De var en smule modvillige til at gå på museum i stedet for stranden den eftermiddag. Men allerede ved indgangen havde de svært ved at løsrive sig.... De unge mennesker giver museet 5 stjerner ud af 5. ☺️ Vi kommer helt sikkert igen næste gang i er i området.

Dato for oplevelse: august 2020
Tak, 279carolinan
Anmeldt d. 4. august 2020 fra mobile enheder

Godt museum med mange informationer, så hav god tid til at læse plancher.
Museumstoget er dog for mindre børn, da man stort set ikke kan se noget som helst på turen.
Sæt tid af til at nyde den omkringliggende natur og evt kaffe og en gåtur i området.

Tak, Schmidt1976
Anmeldt d. 31. juli 2020 fra mobile enheder

Spændende udstillinger med gode informationstavler. Fine vandreruter rundt om museet. Sjovt gammel tog på ammunitionsruten i området som børnene nød. Mulighed for at spise medbragt mad ude og inde. Rigtigt fint!

Tak, 886s_rens