Bunkermuseum Hanstholm
Åben i dag: 10.00 - 16.00
Vældig interessant sted

Afsæt god tid til at besøge bunkermuseet i Hanstholm. Der er rigtig meget spændende at se på. Det... læs mere

Anmeldt d. 31. august 2020
Lene6900
Skjern, Danmark
Spændende besøg også for børn

Absolut et besøg værd, selvom det handler om Hanstholm. Godt fortalt og med mange originale ting... læs mere

Anmeldt d. 20. august 2020
Geriksen
Vallensbæk Strand, Danmark

Anmeldt d. 31. juli 2020 fra mobile enheder

Spændende udstillinger med gode informationstavler. Fine vandreruter rundt om museet. Sjovt gammel tog på ammunitionsruten i området som børnene nød. Mulighed for at spise medbragt mad ude og inde. Rigtigt fint!

Tak, 886s_rens
Anmeldt d. 27. juli 2020 fra mobile enheder

Vi besøgte kun området udenfor, da der var en lang kø på 75-100 m for at komme ind, og det havde vi ikke lyst til at vente på. Vi kørte også en tur med det lille tog. Begge dele var meget spændende og tankevækkende. Bedømmelsen skal ses udelukkende på baggrund af området udenfor og et lille tog.

Tak, Marlene P
Anmeldt d. 27. juli 2020 fra mobile enheder

Hyggelig og god oplevelse. Lidt vente tid på at komme ind på museet, pga corona retningslinjer. Dejlig gå tur rundt om museet, som er gratis.

Tak, natasjah2019
Anmeldt d. 27. juli 2020

Spændende museum, hvor man kan se en stor og velbevaret bunker, og lære om 2 verdenskrig, det er både interessant for voksne og børn

1  Tak, jbarnyj
Anmeldt d. 26. juli 2020 fra mobile enheder

Det er et virkelig fint museum, hvor de passer godt på deres gæster i covid-19 tiden. Vi var trygge fordi der ikke blev lukket for mange ind, der var ensrettet, der var afstand og der var sprit over alt.
Selve museumet har rigtig mange fine ting som bliver præsenteret rigtig godt. Vi så først den del der er inden for og derefter kørte vi med toget rundt efter en god frokost, fish n chips. Vi nåede ikke at gå alle turerne i terrænet, for se at det som stod udenfor, men vi havde prioriteret det, hvis det ikke regnede så meget som i dag. Vi brugte ca. 2,5 time der og vi ville gerne komme igen. Det er et museum der er værd at køre efter.

Tak, Voyage02006219113