Anmeldt d. 3. september 2020

Vi havde et ophold i junior suite med morgenmad og 2 retters middag til aften.
Dejligt hotel, som ligger godt for at køre ud og opleve Vesterhavet.
Maden er ok, personale er venligt, og der kan bestilles roomservice med morgenmaden mod gebyr

Værelsestip: Juniorsuite
Dato for ophold: september 2020
Tak, dorteo2020
Anmeldt d. 15. august 2020 fra mobile enheder

Vi havde booket en mini ferie med 2 overnatninger, hvor vi også havde
vores hund med.
Vel ankommet blev vi modtaget af en meget venlig og hjælpsom receptionist (det var de iøvrigt allesammen).
Vi fik tildelt vores værelse og blev var første øjekast fint tilfreds.
Men der gik ikke længe før vi stødte på de første udfordringer.
Værelset bar præg af ikke at være rengjort i lang tid. Der var fuld af spindelvæv alle steder. Sofaen var fuld af hundehår.
Værelset var meget varmt, men der var en fin lille terasse til, så vi regnede med at vi bare kunne lufte godt ud, og sove med døren på klem. Men da vi boede lige op ad en skov, skulle det vise sig at være umuligt med alle de insekter der kom ind.
Så vi fik ikke meget søvn .
Til gengæld vil vi gerne sende en KÆMPE ros til restauranten.
Vi fik noget fantastisk mad begge aftener.
Tjenerne var også bare parate hele tiden, selvom de havde meget travlt.
Morgenmaden var “jævn” ikke specielt imponerende, men heller ikke dårlig.

Dato for ophold: august 2020
Tak, sildal24
Anmeldt d. 14. august 2020 fra mobile enheder

Dejligt hotel. Servicen nogenlunde , personalet i receptionen om eftermiddagen havde for mange opgaver, glemte hvad de lovede.
Lidt kedelig morgenmad, udvalget var fint med brødet meget kedeligt , luft rundstykker. Mangle lidt grove rundstykker og manglede opfyldning af ost/pålæg.

Dato for ophold: august 2020
Tak, 589hannef
Anmeldt d. 31. juli 2020 fra mobile enheder

Vi benyttede et tilbud med 3 overnatninger, morgenmad, aftensmad, billet til bunkermuseet samt en frokostpakke. Der var fuld valuta for pengene. Hotellet ligger godt for udflugter, maden er god og personalet venligt.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, dorritOdense_Denmark
Anmeldt d. 29. juli 2020

Blev fuldstændig ignoreret af personalt, da jeg i 20 minutter stod ved restauranten og ville købe en kop kaffe som jeg ville drikke i receptionsområdet.
Tilsvarende var der intet personale til at betjene reception. Da der lidt tilfældigt kom en forbi fra restauranten kunne hun ikke svare på hvad morgenmad koster, men henviste til at spørge i receptipnen (hvor der intet personale var).
Prisen var middel, men hotellet generelt slidt og kedeligt, men det værste var manglen på personale og service

Dato for ophold: juli 2020
Tak, rejsidanmark