“Jævnt hotel i rolige omgivelser”
Anmeldelse af Acht Linden Hotel

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 7 websites mere!
Acht Linden Hotel
Vurderet som nr. 1 ud af 2 hoteller i Egestorf
Anmeldt 17. maj 2017

Ved vor ankomst den 9. maj blev vi modtaget af en fortravlet halvsur ung kvinde.
Parkeringsområdet var fyldt hel op, så det var ikke nemt at finde en parkeringsplads.
Der må have været et seminar på den dag, vi var på Acht Linden.
Værelset havde en god størrelse, der var pænt rent, men temmeligt koldt. Badeværelset var forholdsvist lille.
Vi gik i restaurenten for at få et glas øl, og blev mødt af den samme unge kvinde, der stadig var halvsur og meget afmålt.
Om aftenen i restaurenten bestilte vi oksekraftbryg, hareryg og creme brulé med appelsinskiver.
Der var godt besøgt i restaurenten. Huset frue var tilstede og var ligeså afmålt og halvsur, som den yngre servitrice.
Oksekraftbrygget viste sig at være en lunken bouillon med købte kødboller - der var ingen særlig smag.
Hareryggen var en rygfilet til os hver. Den var uden nogen form for vildtsmag, nærmest tør i det og havde tilsyneladende ikke fået nogen form for krydring. Sovsen - eller den ledsagende tynde juice - var også helt uden vildtsmag.
Det hele var pyntet med en skive ananas, hvor der i midten var lagt en klat gele.
For at færdiggøre retten havde kokken sat en kvist oregano ned i geléen.
Det er den ringeste haresteg, jeg nogensinde har fået.
Men de ledsagende kartoffelkroketter var fine.
Creme bruleen var ikke vellykket - den var meget kornet og uden smag af vanille.
I creme bruléen og ved siden af den lå nogle appelsinbåde, der var meget syrlige.
Det var i det hele tage et temmeligt skidt måltid.
Da vi mellem kl. 09 og 0930 kom til morgenbordet, var det næsten ryddet. Vi måtte spørge efter både brød og bacon.
Acht. Linden ligger bekvemt for et stop for den videre rejse - men vi vil nok finde et andet sted at overnatte, næste gang vi kører sydpå.

• Overnattede: Maj 2017, rejste som par
Tak, preben124

Anmeldt 4. maj 2017 fra mobile enheder

Hyggeligt hotel i en hyggelig lille by.
Gode værelser, rigtig god restaurant med et godt, tysk spisekort.
Fik schnitzel med hvide asparges til - herrer lækkert, og alt det man kunne spise.
Høflig og venlig betjening.

Overnattede: April 2017, rejste med venner
Tak, Per A
Anmeldt 14. april 2017 fra mobile enheder

I perfekt afstand fra motorvejen ligge dette hyggelige hotel, store pæne værelser, en god solid morgenmad.
Vi spiste i restauranten fik en rigtig god tysk lokalmad, meget velsmagende og perfekt serveret af de meget søde tjenere.
Kan klart anbefales

Overnattede: April 2017, rejste som par
Tak, Henrik P
Anmeldt 19. februar 2017

Vi fik et stort familieværelse, hvor børnene sov i et ekstra kammer under skråvæggen. Det var pænt og velholdt. Alt er i 80/90-stil, så vi kunne fortælle børnene om vores tidligere lejligheder. Spiste på restauranten begge aftener - det var god solid tysk mad - der var ikke plads til forret eller dessert, og prisen var også ok. Morgenmadsbuffeten var omfangsrig, så vi kunne køre på opdagelse fyldt med energi. Stedet er let at finde - hotellet ligger midt i byen - få minutters kørsel fra motorvejen. Vi kommer gerne igen.

• Overnattede: Februar 2017, rejste med familie
2  Tak, Sanderhoff
Anmeldt 24. september 2016 fra mobile enheder

Vi er kommet der i rigtig mange år og det er et godt sted, værelserne er i orden, sengene gode, og maden er god tysk mad. Det er et godt sted at overnatte, hvis man gerne vil starte ferien, men ikke kan komme af sted fra morgenstunden , det ligger ca. 500 km fra København hvis man kører over Storebælt.

Overnattede: September 2016, rejste som par
Tak, hannemenne
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Egestorf
2,6 km væk
Comfort Hotel Lüneburg
Nr. 13 af 22 i Lüneburg
24 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Acht Linden Hotel? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Acht Linden Hotel

Adresse: Alte Dorfstr. 1, 21272 Egestorf, Niedersachsen, Tyskland
Beliggenhed: Tyskland > Niedersachsen > Egestorf
Faciliteter:
Bar/lounge Gratis morgenmad Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Gratis parkering Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Restaurant Roomservice Suiter Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 1 ud af 2 hoteller i Egestorf
Prisområde: 842 kr.-1.114 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:3,5 stjerner — Acht Linden Hotel 3.5*
Antal værelser: 35
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com, Hotels.com og TripOnline SA, så du med ro i sindet kan reservere på Acht Linden Hotel. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.

Er dette din TripAdvisor-registrering?