Anmeldt 4. maj 2017 fra mobile enheder

Hyggeligt hotel i en hyggelig lille by.
Gode værelser, rigtig god restaurant med et godt, tysk spisekort.
Fik schnitzel med hvide asparges til - herrer lækkert, og alt det man kunne spise.
Høflig og venlig betjening.

Overnattede: april 2017, rejste med venner
Tak, Per A
Anmeldt 14. april 2017 fra mobile enheder

I perfekt afstand fra motorvejen ligge dette hyggelige hotel, store pæne værelser, en god solid morgenmad.
Vi spiste i restauranten fik en rigtig god tysk lokalmad, meget velsmagende og perfekt serveret af de meget søde tjenere.
Kan klart anbefales

Overnattede: april 2017, rejste som par
Tak, 780Arrivaben
Anmeldt 19. februar 2017

Vi fik et stort familieværelse, hvor børnene sov i et ekstra kammer under skråvæggen. Det var pænt og velholdt. Alt er i 80/90-stil, så vi kunne fortælle børnene om vores tidligere lejligheder. Spiste på restauranten begge aftener - det var god solid tysk mad - der var ikke plads til forret eller dessert, og prisen var også ok. Morgenmadsbuffeten var omfangsrig, så vi kunne køre på opdagelse fyldt med energi. Stedet er let at finde - hotellet ligger midt i byen - få minutters kørsel fra motorvejen. Vi kommer gerne igen.

• Overnattede: februar 2017, rejste med familie
2  Tak, Sanderhoff
Anmeldt 24. september 2016 fra mobile enheder

Vi er kommet der i rigtig mange år og det er et godt sted, værelserne er i orden, sengene gode, og maden er god tysk mad. Det er et godt sted at overnatte, hvis man gerne vil starte ferien, men ikke kan komme af sted fra morgenstunden , det ligger ca. 500 km fra København hvis man kører over Storebælt.

Overnattede: september 2016, rejste som par
Tak, hannemenne
Anmeldt 16. maj 2016

Vi havde booket 13 værelser til de i alt 23 deltagere, der med 3 overnatninger havde en rigtig god pinse, om end vejret ikke var det bedste - men det kan hotellet jo ikke lastes.
Super hyggeligt hotel, god betjening og dejlig mad til prisen.

• Overnattede: maj 2016, rejste med venner
Tak, Niels S