“Hyggeligt sted med store værelser”
Anmeldelse af Acht Linden Hotel

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 7 websites mere!
Acht Linden Hotel
Vurderet som nr. 1 ud af 2 hoteller i Egestorf
Anmeldt 19. februar 2017

Vi fik et stort familieværelse, hvor børnene sov i et ekstra kammer under skråvæggen. Det var pænt og velholdt. Alt er i 80/90-stil, så vi kunne fortælle børnene om vores tidligere lejligheder. Spiste på restauranten begge aftener - det var god solid tysk mad - der var ikke plads til forret eller dessert, og prisen var også ok. Morgenmadsbuffeten var omfangsrig, så vi kunne køre på opdagelse fyldt med energi. Stedet er let at finde - hotellet ligger midt i byen - få minutters kørsel fra motorvejen. Vi kommer gerne igen.

• Overnattede: Februar 2017, rejste med familie
2  Tak, Sanderhoff

Anmeldt 24. september 2016 fra mobile enheder

Vi er kommet der i rigtig mange år og det er et godt sted, værelserne er i orden, sengene gode, og maden er god tysk mad. Det er et godt sted at overnatte, hvis man gerne vil starte ferien, men ikke kan komme af sted fra morgenstunden , det ligger ca. 500 km fra København hvis man kører over Storebælt.

Overnattede: September 2016, rejste som par
Tak, hannemenne
Anmeldt 16. maj 2016

Vi havde booket 13 værelser til de i alt 23 deltagere, der med 3 overnatninger havde en rigtig god pinse, om end vejret ikke var det bedste - men det kan hotellet jo ikke lastes.
Super hyggeligt hotel, god betjening og dejlig mad til prisen.

• Overnattede: Maj 2016, rejste med venner
Tak, Niels S
Anmeldt 7. april 2016

Efter en lang køretur var forventningerne høje og sulten stor. Vi blev bestemt ikke skuffet. Schnitzlerne var perfekte med sprød panade, dejlige Bratkartoffeln og dertil en stor salat tallerken.
God betjening, god mad, vi kommer gerne igen.

• Overnattede: April 2016, rejste med venner
Tak, Golfentusiasten
Anmeldt 12. marts 2016 fra mobile enheder

Tæt ved motorvejen ligger dette hyggelige hotel med fine dobbeltværelser (110 euro) og en god restaurant med lokale retter og vin/øl til en fornuftig pris og fin serviceminded betjening. Kan bestemt anbefales til alle på vejen, der har brug for en god overnatning!

Overnattede: Marts 2016, rejste som par
Tak, berdal
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Egestorf
2,6 km væk
Comfort Hotel Lüneburg
Nr. 13 af 22 i Lüneburg
24 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Acht Linden Hotel? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Acht Linden Hotel

Adresse: Alte Dorfstr. 1, 21272 Egestorf, Niedersachsen, Tyskland
Beliggenhed: Tyskland > Niedersachsen > Egestorf
Faciliteter:
Bar/lounge Gratis morgenmad Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Gratis parkering Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Restaurant Roomservice Suiter Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 1 ud af 2 hoteller i Egestorf
Prisområde: 847 kr.-1.119 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:3,5 stjerner — Acht Linden Hotel 3.5*
Antal værelser: 35
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com og TripOnline SA, så du med ro i sindet kan reservere på Acht Linden Hotel. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.

Er dette din TripAdvisor-registrering?