Acht Linden Hotel
  • Restaurant
Hotel Luedtke(Egestorf)
Agoda.com
Anmeldt for 24. september 2016 fra mobile enheder

Vi er kommet der i rigtig mange år og det er et godt sted, værelserne er i orden, sengene gode, og maden er god tysk mad. Det er et godt sted at overnatte, hvis man gerne vil starte ferien, men ikke kan komme af sted fra morgenstunden , det ligger ca. 500 km fra København hvis man kører over Storebælt.

Overnattede: september 2016, rejste som par
Tak, hannemenne
Anmeldt for 16. maj 2016

Vi havde booket 13 værelser til de i alt 23 deltagere, der med 3 overnatninger havde en rigtig god pinse, om end vejret ikke var det bedste - men det kan hotellet jo ikke lastes.
Super hyggeligt hotel, god betjening og dejlig mad til prisen.

• Overnattede: maj 2016, rejste med venner
Tak, Niels S
Anmeldt for 7. april 2016

Efter en lang køretur var forventningerne høje og sulten stor. Vi blev bestemt ikke skuffet. Schnitzlerne var perfekte med sprød panade, dejlige Bratkartoffeln og dertil en stor salat tallerken.
God betjening, god mad, vi kommer gerne igen.

• Overnattede: april 2016, rejste med venner
Tak, Golfentusiasten
Anmeldt for 12. marts 2016 fra mobile enheder

Tæt ved motorvejen ligger dette hyggelige hotel med fine dobbeltværelser (110 euro) og en god restaurant med lokale retter og vin/øl til en fornuftig pris og fin serviceminded betjening. Kan bestemt anbefales til alle på vejen, der har brug for en god overnatning!

Overnattede: marts 2016, rejste som par
Tak, berdal
Anmeldt for 12. august 2015

Hotel som ligger perfekt som stop på vejen sydpå tæt ved A7. Der er pænt og rent, værelser er hyggelige og har en god størrelse. Morgenbuffet er med stort udvalg og restaurant er ligeledes hyggelig. Personalet yder en fortrinlig service.

• Overnattede: august 2015, rejste med familie
Tak, Michael C