Fantastisk oplevelse

Turen er ca. 7 km og fint markeret, så det er nemt at finde vej. Turen starter ved Stavkirken. Der... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden
GitteT_13
Viborg, Danmark
fra mobile enheder
Dejlig nem rute

CharlotteBrunsholm
Taastrup, Danmark
fra mobile enheder

Vi gik ruten på 2,5 km fra toppen af Bocksberg (Bloksbjerg) til byen nedenfor, Hahnenklee. Ruten var nem og tilgængelig og godt afmærket. Mange interessante ting på vejen med kærlighedstema (bla Liebesbank, deraf navnet på ruten). Tog ikke så lang tid at gå i roligt tempo uden for mange bump på vejen.

Dato for oplevelse: juli 2020
2  Tak, CharlotteBrunsholm
Anmeldt d. 23. januar 2020 fra mobile enheder

Fin gåtur i flotte omgivelser. Tog 1,5 time og var ikke særligt udfordrende, selvom det gik mere op ad bakke end forventet.
Dog meget glatte stier på denne årstid.

Dato for oplevelse: januar 2020
1  Tak, frederikkeo2017
Anmeldt d. 28. juli 2019

familien på 6 personer, yngste på 13 år og ældste på 69 år..
Fik en dejlig oplevelse, ved at vandre de mange kilometer, rundet om de skønne søer i en dejlig Harzen natur..
Sjove livs "skulpturer"
Ren nydelse i 30 graders varme
Ida og Bjarke

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, 585bjarke
Anmeldt d. 16. juli 2019 fra mobile enheder

Liebeskankweg er en rigtig hyggelig gåtur på ca 6 km. Vi var 2 voksne og 2 børn på 11 og 14 år og ruten var nem at gå. Vi tog et stik ind til Bocksberg og prøvede bobslædebanen, hvilket var et hit for drengene. Vejret var ikke så godt, så de steder hvor der sikkert var en flot udsigt, der kunne vi ikke se så langt.

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, tinal816
Anmeldt d. 6. august 2018

Vandreturen går op og ned gennem Harzen. Specielt er, at der undervejs er "Liebesbanke" som illustrerer ens livsforløb fra begyndende forelskelse, bryllup og frem til diamantbryllup. Der er mulighed for afstikke til Bocksberg med svævebane, sommerkælkning mv.

Dato for oplevelse: juli 2018
2  Tak, rolfmn