Super flot Kirke, som at være i Norge

Hyggelig kirke nær en del andre attraktioner i området, så kig forbi og indendfor. Minder meget om... læs mere

Anmeldt for 4 dage siden
Naesborg
Aalborg, Danmark
fra mobile enheder
Flot stavkirke i skønne omgivelser

Denne kirke er på ingen måde tysk, men den er alligevel et besøg værd. Kirken er en rigtig flot... læs mere

Anmeldt d. 25. juli 2020
CamillaC485
Viborg, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 7. oktober 2019

Meget smuk - og ganske imponerende med en kirke der er bygget uden brug af søm eller skruer. Meget smuk

Dato for oplevelse: oktober 2019
Tak, TorstenAndersen
Anmeldt d. 14. august 2019

Meget smuk og velholdt stavkirke, som er et besøg værd, byen er meget kedelig og
ser meget forsømt ud

Dato for oplevelse: august 2019
Tak, 512hennings
Anmeldt d. 12. august 2019 fra mobile enheder

Fantastisk stavkirke
Bestemt et besøg værd. Indretningen minder om en middelalderlig bygning. Flot flot ....

Dato for oplevelse: oktober 2018
Tak, Berit B
Anmeldt d. 1. juni 2019

En træ kirke i norsk stil midt i Harzen. Den måtte vi se. Dog kun udefra. Meget speciel og flot.Byen er også et besøg værd.

Dato for oplevelse: maj 2019
Tak, J_rgen_A220
Anmeldt d. 11. december 2018

Meget smuk og velholdt smuk gammel norsk stavkirke. Bestemt et besøg værd. Ligge i hyggelige omgivelser i mindre by. Gratis adgang, men donation i kirkebøssen velkommen.

Dato for oplevelse: august 2018
Tak, Jørn L