Anmeldt d. 27. august 2018 fra mobile enheder

Troulakis beach hotel, er et skønt familiært sted at være. Vi har været der flere år og kommer skam også igen. Sødt sjovt, og glad personale der gør sit bedste for at opholdet skal være perfekt. Lige ved stranden, hvilket er perfekt.

Skønne lyse og renoveret lejligheder, med skøn str. Terrasse eller altan.

See you next year

Dato for ophold: august 2018
Tak, Michella J
Anmeldt d. 13. oktober 2017 fra mobile enheder

Rigtig dejlig ferie på dette rolige lejligheds hotel.
Pænt og rent, og hyggelige værelser. Rengøring hver dag.
Meget venligt personale, lige fra køkken personale til rengørings dame.
Altid søde og imødekommende personale ved strand bar/restaurant og rigtig dejlig mad der serveres på stedet, altid serveret med et smil der var altid solsenge nok, også selvom nogle få lagde håndklæder.
Nemt til indkøb, vi oplevede ikke meget larm fra gaden, og der er ikke uønskede kryb nogen steder.
Vi siger tak for en dejlig afslappende ferie

Dato for ophold: oktober 2017
Tak, DortheK82
Anmeldt d. 24. september 2017

Har besøgt hotellet 2 gange i år (2017) - og begge gange en stor oplevelse. Hotellet ligger helt ned til stranden - der er dog en del sten på stranden - men alligevel gode muligheder for at bade i det dejlige Middelhav. Personalet helt i top - meget serviceminded og vil hjælpe med alt, hvis det ligger inden for deres muligheder. Hotellet er også et ganske godt spisested med en pragtfuld udsigt over havet -- her er der atmosfære.

Værelsestip: Værelserne ved poolen har store terrasser med plads til "hele familien" og havudsigt
Dato for ophold: august 2017
Tak, lpberg14
Anmeldt d. 14. august 2017 fra mobile enheder

Vi havde 2 fantastiske uger på dette hotel.
3 vær lejlighed ud til poolen med en meget dejlig terrasse og Rengørning hver dag
Super mad og god service
Stranden var dejlig og ok børnevenligt
Ikke langt til gode restauranter og aktiveter

Dato for ophold: juli 2017
Tak, 283rikkek
Anmeldt d. 10. juli 2017

Virkelig dejligt hotel direkte på stranden i Agia Marina. Ekstrem serviceminded personale, som stod klar til at hygge om os hele ugen. God aftensmad med efterfølgende gratis drinks og kage. Vi kan klart anbefale dette sted.

Dato for ophold: juni 2017
3  Tak, trinebr_uner