Fastlås den laveste pris fra disse websites
Priceline
Agoda.com83 US$
eDreams82 US$
Hotels.com
Orbitz.com
Priserne leveres af vores partnere for ét værelse med variable opholdsregler som oplyst af ejendommen og afspejler værelsespriserne pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Anmeldt d. 16. maj 2022

Godt græsk hotel mellem det moderne og det klassiske, rustikke hotel. Vi havde en to værelses lejlighed med udmærket seng og puder. Vi ankom om natten, så det første vi gjorde ved morgenmaden, var at informere om, at vandhanen på håndvasken på toilettet var var og gjord store dele af gulvet vådt og dermed glat. Kort efter morgenmaden var reparationen i gang, og det endte med både ny håndvask og vandhane. Det er kvik service. I det hele taget er personalet hele vejen rundt flinkt og meget imødekommende; - dejligt sted.

Dato for ophold: maj 2022
Tak, 196orlah
Anmeldt d. 4. juli 2019

Ok værelser, dog var der lidt problemer med det varme vand i bruseren, men eller er stedet ok, ligger dejlig centralt i forhold til gåture i området Agia Marina,/ Platanias.
Selvom det ligger til hovegaden er der ingen støj.

Dato for ophold: maj 2019
1  Tak, John L
Anmeldt d. 8. oktober 2018 fra mobile enheder

Velbeliggende og hyggeligt hotel i typisk græsk stil. Velindrettede lejligheder med alt det som behøves når man gerne selv laver lidt mad. Godt poolområde og hyggelig restaurant med prisvenlige retter.

Dato for ophold: oktober 2018
Tak, Lars J
Anmeldt d. 10. oktober 2016 fra mobile enheder

Vi var 2 voksne og 2 børn på 1 og 4 afsted. Dejligt centralt beliggende. Stranden er på modsatte side af vejen og der er vej direkte derned. 4 min fra hotellet! Fine værelser, fin pool og rigtig god service. Kan varmt anbefales!

Dato for ophold: oktober 2016
Tak, MadsEjs
Anmeldt d. 8. september 2016

Godt hotel! Jeg boede her med min datter på en far/datter tur hvor vi skulle koble af og bonde. Jeg har været i Grækenland over 20 gange i mit liv så jeg har en del af sammenligne stedet med. Jeg havde et godt ophold. Hotellet er omgivet af blomster og ligger lige præcis afsides nok til at man undgår larm og tæt nok på det hele til at man lige kan hoppe ud af døren. Hotellet er renligt, har god service, maden i hotellets restaurant er virkelig god i forhold til hvad jeg er vant til. Hotelles ansatte er meget hjælpsomme og hjælper gerne med information om specielle udflugter osv. Der er både børnepool og stor voksenpool og vores hotellejlighed havde altan, stue, soveværelse og et dejligt rent bad. Jeg havde en god oplevelse her og kan anbefale stedet!

Værelsestip: Gode faciliteter, centralt ift. Platanias, renligt, godt til prisen og venlige folk.
Dato for ophold: maj 2016
1  Tak, Caspar W