Anmeldt d. 4. juli 2019

Ok værelser, dog var der lidt problemer med det varme vand i bruseren, men eller er stedet ok, ligger dejlig centralt i forhold til gåture i området Agia Marina,/ Platanias.
Selvom det ligger til hovegaden er der ingen støj.

Dato for ophold: maj 2019
1  Tak, John L
Anmeldt d. 8. oktober 2018 fra mobile enheder

Velbeliggende og hyggeligt hotel i typisk græsk stil. Velindrettede lejligheder med alt det som behøves når man gerne selv laver lidt mad. Godt poolområde og hyggelig restaurant med prisvenlige retter.

Dato for ophold: oktober 2018
Tak, Lars J
Anmeldt d. 10. oktober 2016 fra mobile enheder

Vi var 2 voksne og 2 børn på 1 og 4 afsted. Dejligt centralt beliggende. Stranden er på modsatte side af vejen og der er vej direkte derned. 4 min fra hotellet! Fine værelser, fin pool og rigtig god service. Kan varmt anbefales!

Dato for ophold: oktober 2016
Tak, MadsEjs
Anmeldt d. 8. september 2016

Godt hotel! Jeg boede her med min datter på en far/datter tur hvor vi skulle koble af og bonde. Jeg har været i Grækenland over 20 gange i mit liv så jeg har en del af sammenligne stedet med. Jeg havde et godt ophold. Hotellet er omgivet af blomster og ligger lige præcis afsides nok til at man undgår larm og tæt nok på det hele til at man lige kan hoppe ud af døren. Hotellet er renligt, har god service, maden i hotellets restaurant er virkelig god i forhold til hvad jeg er vant til. Hotelles ansatte er meget hjælpsomme og hjælper gerne med information om specielle udflugter osv. Der er både børnepool og stor voksenpool og vores hotellejlighed havde altan, stue, soveværelse og et dejligt rent bad. Jeg havde en god oplevelse her og kan anbefale stedet!

Værelsestip: Gode faciliteter, centralt ift. Platanias, renligt, godt til prisen og venlige folk.
Dato for ophold: maj 2016
1  Tak, Caspar W
Anmeldt d. 7. september 2016 fra mobile enheder

Bluesky er et stille og meget hyggeligt hotel.
Hotellet bliver drevet af den sødeste familie. Familien er i 3 generationer, hvor bedsteforældrene er på hotellet de fleste dage og hjælper til med deres børnebørn imens forældrene arbejder.

Service er god, smilende og hjælpsomme personaler.

Et hotel vi gerne vil besøge igen hvis vi kommer til Kreta igen.

Dato for ophold: august 2016
3  Tak, 409susannen