Anmeldt d. 15. juni 2016 fra mobile enheder

Dette er det eneste hotel på Kreta der er "forbudt" for børn under 16 år. Skønt.
Værelserne er smagfuldt indrettet og rengøringen i top.
Morgenmaden er skøn med stort udvalg og incl i værelsesprisen. Der hvor det halter for dette hotel er deres latterlig lille fitnessrum med total udtjente maskiner, ingen vand, håndklæder eller aircon.
En anden ting som undre er at man ikke har en politik om at okkuperer liggestole ikke hører til på et luksus hotel, det er total uacceptabelt.

Dato for ophold: juni 2016
5  Tak, 937birgittet
Anmeldt d. 23. maj 2016

For første gang valgte vi et ophold på et hotel udelukkende for voksne, og vi må bare konstatere at det bliver bestemt ikke sidste gang. Thalassa Beach Resort kræser på bedste vis om gæsterne og i en sådan grad, at man ikke kan undgå at få lyst til at komme igen.
Hotellet er ganske enkelt hyggeligt og har lige den magiske størrelse der gør at man, som gæst, ikke forsvinder i mængden. Man føler sig virkelig velkommen.
Personalet gjorde alle en stor indsats for at skabe en god atmosfære, helt fra det øjeblik vi trådte ind af døren og blev mødt af en velforberedt receptionist med styr på tingene. Ingen nævnt, ingen glemt, men Manos og Co. som på bedste vis styrer baren ved poolen skilte sig alligevel ud. Serveringen sker med et smittende smil, dejligt.
Placeringen af hotellet lige ned til den grovkornede sandstand i Agia Marina, giver en fantastisk udsigt fra bygningen ved poolen. Der er gode solsenge med faste madrasser til fri afbenyttelse for gæsterne ved både pool og strand.
Fornuftig størrelse på værelset og balkonen (601), et velfungerende badeværelse og man føler sig godt tilpas. Safe og WiFi er gratis og her er rent og pænt overalt både inde og ude.
Morgenmaden er helt i top med et flot og veltilberedt udvalg, og sågar bobler til dem der har lyst, savnede kun den friskpressede juice på morgenbordet, men ikke noget der kan rokke ved den gode oplevelse.
Thalassa Beach Resort synes til fulde at have fortjent sine 4 stjerner, Her er mange gengangere og mon ikke vi også bliver det ! Tak til hele personalet for en dejlig og romantisk ferie.

Værelsestip: Fantastisk udsigt fra Juniorsuite 601
Dato for ophold: maj 2016
Tak, Kjelle59
Anmeldt d. 4. juni 2015 fra mobile enheder

Nu er vi her igen - for 3. år i træk og forhåbentlig ikke for sidste gang. Det er ren forkælelse og en fornøjelse for det voksne publikum. Man føler sig som en kær ven af alt personalet. Der er aircondition på værelset samt køleskab og saftevand. Gratis solseng på stranden. Det største og bedste morgen buffet man kan tænke sig.

Dato for ophold: juni 2015
2  Tak, Jeanette F
Anmeldt d. 30. maj 2015

Vi tilbragte 7 skønne dage på Thalassa Beach Resort et par hotel med udsøgt service fra vi kom om natten, vi kunne lige nå en drinks i poolbaren, hvor vi mødte Manus, der startede den gode service og oplevelse vi fik hele ugen, startende med et meget flot morgenbord med alt som hjertet kan begære, efterfølgende med frisk melon serveret på stranden ved middagstid så er man ligesom kommet godt afsted, personalet fra rengøringen og op til toppen var super, det er et sted vi vil komme tilbage til og kan varmt anbefale dette.

Dato for ophold: maj 2015
4  Tak, BrianJuul1954
Anmeldt d. 13. august 2014

Vi skal derned d. 31/8 for 7. gang, det er et hotel hvor vi føler os som en stor familie med personalet,og der er en fantastisk atmosfære og der er en dejlig poolpar med nogle rare menesker og en rigtig god service, et hotel jeg varmt kan anbefale,og spie på restauranten "èlion`
hvor man får en god betjening og en fantastisk mad

Dato for ophold: august 2014
3  Tak, Thorkild2014