Anmeldt d. 26. maj 2018 fra mobile enheder

Her er MEGET slidt, og værelserne trænger gevaldigt til en modernisering hver dag plasker pool/havemanden gangstier til med SÅ meget vand at det er farligt.
Der er beskidt omkring poolen, og bare fordi der bliver sprøjtet 30 liter vand på solsenge og borde, så gør det dem jo ikke rene.
Det bedste ved hotellet var beliggenheden på stranden, og synd for alle de gæster i værelserne mod gaden da der var meget larm. Morgenmad enkel men ok

Overnattede: maj 2018, rejste som par
1  Tak, rikkeoguffe
Anmeldt d. 12. maj 2018

Har booket hotellet via Bravo Tours og må sige at der er fuld valuta for pengene. Hyggeligt sted med en god beliggenhed direkte i centrum af Aiya Marina. Hotellet er af ældre dato, men værelser er blevet renoveret for nyligt. Dejlig terrasse/ altan hvor man kan nyde aftenen og høre havet. Vi have morgenmad med i prisen og den dækker ens behov for at få en krop kaffe samt fyldt maven med brød, yougurt m.m. Frisk frugt er der også. Hyggelig spisested ved poolen, hvor man får en rigtig god betjening og deres egen salat kan varmt anbefales.
Hotellet giver en lyst til og komme igen.

Værelsestip: Vi boede på nr.60 og det var helt ok.
Overnattede: maj 2018, rejste som par
Tak, jenspetersdk
Anmeldt d. 4. oktober 2017 fra mobile enheder

Min datter fyldte 40 i april og vi gav hende rejsen med undertegnede ( mor )
Vi blev glædeligt overrasket, super dejligt og hyggeligt hotel, fin service og hyggelige værter.
Hotellet ligger med en oase af blomster og altoverskyggende malet i smukke farver.
Tæt ved vandet, der dog har en del klipper, men godt hvis man vil snorkle. Går man blot 15 min til højre fra hotellet ved vandet, kommer den dejligste strand og også børnevenlig.
På den anden side, mod vejen, findes købmanden og masser af butikker og restaurant er bare lige i smørhullet

Overnattede: september 2017, rejste med familie
Tak, Anette1957
Anmeldt d. 9. september 2017 fra mobile enheder

Er lige hjemvendt efter 2 uger på hotellet. Hotellet fremstår lidt slidt, men der er rent og pænt (prisen passer med kvaliteten). Vi havde et standard værelse med havudsigt og skygge, lækkert Fint poolområde, dog kunne der godt ønskes flere liggestole, liggestolene på stranden var gratis. Morgenmad var ok(ikke imponerende). Alt i alt et godt hotel, vi godt ville booke igen ☺️

Overnattede: september 2017, rejste som par
Tak, AnnHillebrand
Anmeldt d. 4. juli 2017

Vi er netop hjemvendt fra en uge i Agia Marina, hvor vi boede på Marina Sands. Et super skønt hotel i virkelig flotte omgivelser. Vi var i hvert fald meget facineret af hotellets mange smukke planter, blomster og farver.
Servicen på hotellet var også i top. Vi havde betalt aircon til en hel uge, men da den var i stykker over den første nat, blev det trukket fra det endelige beløb. Ellers var personalet altid smilende og hjælpsomme.
Hotellets mad derimod er ikke noget at prale af. Morgenmaden er et stykke toast med 2 varianter af pålæg og lidt frugt. Aftensmaden bliver severet ved poolen, og servicen er heller ikke noget at råbe hura af. Vi valgte at spise ude de resterende aftener, da vi fandt et hår i maden 2. dag.
Poolen er tilgængæld super lækker, og da hotellet ikke er så stort, er der massere af plads i poolen.
Alt i alt et super hyggeligt sted, jeg sagtens kan anbefale. Man skal bare spise ude :))

Overnattede: juni 2017, rejste med venner
Tak, Maja D