Anmeldt d. 23. juli 2017

vi var afsted med vores to stor piger så vi havde 2 værelser , det er nogle fine værelser , der rent og pænt.
personalet er super venligt .
området er dejligt og den stor pool som vi brugte er sååå dejlig, syntes måske der er for lidt parasoller.
hotellet og hele dens område er pænt og rent .
maden hmm kunne være bedre men er ok .
vi kommer ihvertefalde tilbage igen.

Værelsestip: vil man have lidt udsigt skal man ikke vælge den sidste blok ellers er det fint
  • Overnattede: juni 2017, rejste med familie
Tak, melkat2017
Anmeldt d. 21. juli 2017

Ok hotel med ok værelser. Det bedste er poolen, som der er tre stk. af. Stranden ligger tæt på, men det er desværre den del af stranden, som har klipper/sten, men går man 7-800 meter til højre, er der den fineste strand med sand, sand og atter sand.
Hotellet har middel mad, vi havde all inclusive, men vi spiste meget ude, da buffeten blev lidt kedelig. Vin, øl og drinks var også af den kedelige slags, og der var kun ca. ti drinks at vælge imellem.
Der var musik, men man kunne ikke rigtig høre det, når man lå ved poolen. Der var kun underholdning én aften i den uge, vi var der. Der kunne godt ske lidt mere på hotellet, og baren lukkede kl. 22, så i den retning var hotellet lidt kedeligt. Personalet var meget søde og hjælpsomme, hilste altid og smilede, men der kunne godt ske lidt mere...

Værelsestip: Vælg med udsigt ud mod poolen, ellers kan man ende "ude bagved"
  • Overnattede: juli 2017, rejste med familie
2  Tak, bankeholm
Anmeldt d. 14. juli 2017 fra mobile enheder

Dejligt stort pool område med god plads og mange sol stole.
Pænt neutralt indrettede lejligheder. Der er styr på sagerne på hotellet med gode medarbejdere osv.
Dejlig morgenmadsbuffet med nogle lune retter og hjemmelavede retter, hvor der dog er ret meget kvantitet frem for kvalitet.

Overnattede: juli 2017, rejste med familie
Tak, DK_Family2011
Anmeldt d. 16. juni 2016 fra mobile enheder

Hotellet ligger tæt på både centrum og stranden . Der er høj standard på al rengøring og betjening generelt.
Hotellet har et stort og skønt pool område, med hele 3 pools. Det er dog rigtig ærgerligt at især de norske forældre ikke respekterer, at "voksen-pool" IKKE er til små børn og store badedyr. Især ikke når børne poolen er helt tom.
Eneste minus var faktisk de mange nordmænd med deres skrigende børn som fylder alt for meget.

Overnattede: juni 2016, rejste som par
2  Tak, Kirsten J
Anmeldt d. 26. maj 2016 fra mobile enheder

Fint hotel - ikke særligt "stort"
Fine lejligheder - god størrelse - badeværelse med kar - spisebord - mini køkken - balkon - stort soveværelse med stor seng.

Rengøring var fin - dog kunne de godt lige skiftet lagnet (da var en smule blod fra myggestik)

All inkl - fint, meget forskelligt mad til både børn og voksne. De kan ikke rigtigt helt finde ud af det med kartofler :0)
God øl - vin.
5 forskellige slags is - kagerne on and off med at skiftet til forskellige.

1 legepool - 1 svøm volly pool og 1 børnepool.

Venligt personale og hjælpesomme.

Der er en mini legeplads med gynger og vippe.

Overnattede: maj 2016, rejste med familie
Tak, tripgirl85