Anmeldt d. 21. maj 2017 fra mobile enheder

Det er det meget fint hotel, der er rent og pænt både på værelset og rundt på stedet, personalet er flinke og hjælpsomme...stedet er godt til både par og store som små familier, der er stort badeland til unger som voksne samt to store pools udover rundt i området, hvis man ikke gider badelandet....bylivet og restauranter er der massere af, maden
er god og priserne er fra 20 € til 50 € for to personer med drikkevare, så helt okay efter min mening....stranden er osse fin men stenet og vandkanten er klippe, så ikke alle steder det er lige let at komme i vandet, men det er muligt mange steder alligevel, så sumsumarum er det nok et sted vi vil besøge igen....Kreta er en dejlig ø med massere af muligheder for oplevelser og fornøjelser, samt fint vejr 20-30 grader i uge 20 hvor vi var der......

Mvh Pia & Thomas

Overnattede: maj 2017, rejste som par
Tak, Thomas K
Anmeldt d. 13. september 2016

Ny renoverede værelser, super rengøring og utrolig venligt personale.
Lækre pools og dejlig tæt på stranden.
Alt i alt et super sted for børnefamilier med all inclusive.
Underholdningen vandt ved at man tog børnene med i slutningen hver aften.

• Overnattede: september 2016, rejste med familie
Tak, LHL-DK
Anmeldt d. 27. august 2016 fra mobile enheder

Dejligt roligt hotel.
Var dog glad for vi kun havde bestil med morgenmad, da det ikke levede op til forventningerne til et 4 * hotel, der manglede fx pandekager
Vi havde en MEGET stor altan på ca 35 m, der var kun 2 stole og et lille bord, det ville havde været dejligt med et par solsengen. Vi have en super flot udsigt.
Et dejligt sted.

Overnattede: august 2016
Tak, CharlotteL2008
Anmeldt d. 24. august 2016

Vi var 3 generationer i alderen 2 - 65 år, og alle havde en formidabel uge. Flot sted, dejlig mad, meget serviceminded personale. Eneste minus vi kan nævne er, at der mangler lidt mere udendørs legeplads, der ikke involverer vand. Jeg vil varmt anbefale Iolida Village, hvis I skal afsted med børn. Og det var nemt at tage til Chania med bus. Vi var også på dejlig "togtur" og sejle/dykke/snorkletur alle 11. Vi glemmer aldrig Iolida Village! Mvh Lise

Værelsestip: Familiehotel. Ønsk evt. at bo ved siden af hinanden
  • Overnattede: juli 2016, rejste med familie
Tak, Lise N
Anmeldt d. 18. juli 2016 fra mobile enheder

Netop hjemkommet fra en uge på dette nyrenoverede hotel med dejlige værelser. Rengøring i top og venligt og hjælpsomt personale. Tæt på strand, restauranter og supermarked. Vi rejste to voksne og to børn (14+16 år) og faciliteterne på hotellet var perfekte for os. Prøv det :)

Overnattede: juli 2016, rejste med familie
1  Tak, Karina J