Anmeldt d. 2. juli 2016 fra mobile enheder

Renoveret værelse - lyst og moderne. Vi havde værelse 240.
Hotel området er lavet som en lille by. Virkelig hyggelig. Der er ingen larm overhovedet om natten.
Vi havde all inclusive. Maden var rigtig god. Ren og pæn buffet.

Dato for ophold: juli 2016
Tak, Claus P
Anmeldt d. 25. august 2015 fra mobile enheder

Hotellet var på Star Tours hjemmeside, vurderet til et 4 stjernet + hotel.
Faciliteterne på hotellet, 3 pool områder, 2 poolbars, restaurant, kiosk, mv. Levede klart op til de 4+ stjerner.
Vi boede 2 par, i hver vores 2 værelses lejlighed. Lejlighederne var meget forældede, de var udmærket, bestemt beboelige, men absolut ikke 4 stjernet.
Der var intet tryk på vandet, og jeg var nødt til at vaske hår i håndvasken, dette fik Star Tours fixet efter jeg ringede og klagede, ros for det.
Bruseren kunne ikke hænges op, og lågerne i kabinen var fuldstændig skæve og i stykker. Aircondition var meget gammel, og larmede ekstremt meget, så det var svært at sove mens den var tændt. Personligt ville jeg ikke besøge Iolida Village igen.

Dato for ophold: august 2015
Tak, TinaJ590
Anmeldt d. 23. juni 2015 fra mobile enheder

Besøgte hotellet som led i en familie rejse med Mike forældre, kæreste, børn brødre og svigerinder. På en og sammenhæng formåede hotellets rammer at forene ung og gammel, og alle vores behov. Et dejlig sted med et meget børne venligt miljø. Der er plads og rum til børnene, og personalet har stor fokus på at give børnene en god oplevelse. Vi havde vores to børn med på 3 og 5 år. Vi havde all inklusiv på hotellet - Et koncept som passer perfekt til børnefamilien.

Dato for ophold: juni 2015
1  Tak, madsg2015
Anmeldt d. 20. maj 2015

Lækkert hotel, men lækre pools. Vandland på hotellets bagside, og 2 skønne pools i hotellets midte. Så der er både mulighed for at slappe af i fred og ro ved de 2 pools, samt få lidt sus på i hotellets vandpark. Wifi dækningen er god overalt på hotellet, dog er forbindelsen MEGET langsom nogle steder på området, trods god dækning. Maden var generelt rigtig god med at godt udvalg, dog forstår jeg ikke at pommes frites hver dag var halv rå, hvor svært at det lige at give dem lidt mere. Rigtig hyggelig bar i midten af hotellet.

Dato for ophold: maj 2015
2  Tak, AaBrules
Anmeldt d. 17. januar 2015

vi besøgte hotellet i august 2014, efter et ønske fra vores datter med krav om rutschebaner. Virkelig lækker hotel med søde, imødekommende og hjælpsomme personaler. Vi havde valgt all incl. hvor der var masser af mad og drikkevarer. Helt klart et sted hvor vi kunne finde på at komme igen

Dato for ophold: august 2014
3  Tak, Helle L