Anmeldt d. 12. juni 2018

Vi var tre voksne afsted i slutningen af maj 2018 og vi havde en rigtig dejlig ferie. Hotellet er rigtig hyggeligt og i mange niveauer med grønne træer og planter, hvilket ser rigtig godt ud. Maden var udemærket i forhold til at det er et tre-stjernet hotel, vi spiste dog kun morgenmad og frokost på hotellet og gik ud og spise om aftenen, hvilket jeg kun kan anbefale, da maden i buffetten godt kan blive lidt ensformig (men som sagt synes jeg det er svarende til, hvad vi forventede af et tre-stjernet hotel) og der er MASSER af lækre spisesteder i kort gåafstand fra hotellet. Personalet på hotellet er meget venlige og hjælpsomme, hotelmutter taler både dansk, svensk, norsk og engelsk, og hun var super sød til at hjælpe med fx. bus ind til Chania o.lign.
Vi havde som sagt en dejlig ferie og har ingen klager angående hotellet eller vores ophold. Vil dog sige at man skal være obs. på de mange niveauforskelle på hotellet, hvor der også er mange trapper, hvis man er dårligt gående - blandt andet ligger spisesalen op ad en lang trappe.

• Overnattede: maj 2018, rejste med familie
2  Tak, lotteloml
Anmeldt d. 26. maj 2018 fra mobile enheder

Netop hjemvendt fra ophold her.
Vi troede mit barnebarn på 3 havde fået skoldkopper på turen, det viser sig at være bid fra væggelus. Hun er den eneste der har sovet i babysengen og hver gang hun har sovet lur er antallet af bid øget.

Hotellets værelser er meget støj følsomme, fugtige og på denne årstid fyldt med flyvemyrer- eller det var vores i hvert fald.

Maden som anrettes på 2 sal, er meget fed og ensformig. F.eks er lam serveret den ene dag, lam i strimler den næste. Spisetiderne passede rigtig dårligt i forhold til at have en 3 årig med. 8-10, 13-14.30 og igen 19-20.30. Det har resulteret i at vi har spist -enten på værelset eller ude. Så kan all Inc. Delen ikke svare sig.

Personalet er venligt og der er et ønske om at servicere gæsterne.

Ikke et sted jeg vil besøge igen.

Overnattede: maj 2018
Tak, mokkasine
Anmeldt d. 27. september 2017

Kedelig mad som ikke er fremstillet på hotellet.
Kun øl, hvid og rødvin samt raki og ouzo med i all incl.
Baren lukkede for all incl. kl. 10.30.
Hotel ikke egnet til gangbesværede med de mange trapper.
Fik 2 værelses lejlighed med soverum på 1 sal. til 1 sal var der en snæver spindeltrappe, hvor det var meget svært at få kuffert op af.
Meget lille badeværelse med brusekabine på 60 x 60 cm uden afskærmning mod toilet som stod 20 cm fra brusekabine. Det var umuligt at tage bad uden at det meste at badeværelse var oversprøjtet.

God beliggenhed til stranden på den anden side af vejen.
Dansk talende i receptionen.
God rengøring.

• Overnattede: september 2017, rejste med venner
Tak, ole p
Anmeldt d. 3. august 2017 fra mobile enheder

Mad og drikke som hører til All inklusiv er under alt kritik. Der blir serveret samme tilbehør morgen, middag og aften. Udvalget er småt. Is og en del drikkevarer skal betales i baren. Kan ikke anbefales.

Overnattede: august 2017, rejste med familie
Tak, Dorte J
Anmeldt d. 28. juli 2017 fra mobile enheder

Maden er stort set den samme hver dag. Der bliver serveret de samme grønsager altså genbrug de er helt udtørret.
Vi er 6 mennesker afsted og har intet godt at sige om maden.. der er intet frugt. Drinks er ikke inkluderet og udvalget er i det hele taget småt. Vi er så skuffet. Det et er under al kritik.

Overnattede: juli 2017, rejste med familie
2  Tak, majaaj2017