“Gourmet oplevelse”

Koupes Restaurant
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 9. august 2020

Fantastisk personale og stemning. Mad i høj klasse. Stilfuldt og lækkert. Vanvittig dessert "Ice creme tower"

Tak, Kossiudenz

Anmeldt 30. september 2019 fra mobile enheder

Vi besøger altid koupes når vi er på Kreta , er klart et besøg vær. Maden er i top, kvalitet og velsmagende. Ikke traditionel græsk mad, men mad i top i hyggelige omgivelser og rolig betjening . Hos os er det nr 1 når du ikke vil have traditionel græsk stemning.

Tak, fnullera
Anmeldt 22. september 2019 fra mobile enheder

God og venlig service.
Jeg bestilte græsk salat, tzatziki og sakanaki. Gode portionsstørrelser. Sakanakien i sig selv var god, men der var hældt noget sur/sød agtig sovs på.....ikke godt. Resten smagte super godt.
Kommer gerne igen.

Tak, Dorte T
Anmeldt 19. september 2019

god mad, god stemning og gode priser. Fik det anbefalet af Apollo. KOmmer gerne igen. Der kommer mange mennesker, og det er et godt tegn.

Dato for besøg: august 2019
1  Tak, jensfrederiksen
Anmeldt 10. september 2019

Fyldt restaurant, men tag ikke pizza, tynd og tør desværre. Men god husets rødvin.
Nok ellers et godt sted med så mange mennesker

Tak, iaj107

Rejsende, der kiggede på Koupes Restaurant, kiggede også på

Agia Marina, Chania Prefecture

Har du været i Koupes Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!