“Kvaliteten nu helt i top”
Anmeldelse af Romeos Family Restaurant

Romeos Family Restaurant
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 19. juni 2018

Jeg har besøgt Romeos adskillige gange, men ikke så meget indenfor de sidste par år. Men jeg skal love for at kvaliteten er kommet rigtig godt med. Velsmagende, velanrettet og veltilberedt. Har været der 2 gange i denne uge og sidder netop og er på vej derind igen :-)

Tak, Michael H

Anmeldt 29. april 2018 fra mobile enheder

Lille hyggelig familie restaurant, ingen travlhed, meget hyggeligt. Deres Kleftiko kan varmt anbefales!! En af de bedste udgaver vi har nydt.

Tak, Dorthe J
Anmeldt 9. oktober 2016

God mad til billige penge. Dejlig atmosfære i den familieejede restaurant. Gensynsglæden er altid stor.
Vi spiste der 4 gange i de 14 dage vi var i Agia Marina

Tak, anettemachholm
Anmeldt 8. september 2016 fra mobile enheder

Romeos er en familie drevet restaurant hvor man altid føler sig velkommen.
Man bliver ved Indgangen taget imod med smil og åbne arme.

Menu kortet rummer alt det græsk og som oftest har de en dages tilbud med mad til 2 personer for omkring 23 euro.

Romeos er en restaurant , hvor man altid går der fra med et smil på læben.

1  Tak, Camilla H
Anmeldt 27. juni 2016

Vi har besøgt denne Taverna igennem mange år, føler os godt tilpas de og deres mad er meget varieret og har du et ønske til en speciel Græsk ret, så siger du bare til dagen før så får du det serveret næste dag, helt top service og gode priser, så altid godt at kigge indenfor på Romeos og hilse på Manthos.
Else og Teddy Aalborg Danmark.

Tak, 725tep

Rejsende, der kiggede på Romeos Family Restaurant, kiggede også på

Agia Marina, Chania Prefecture

Har du været i Romeos Family Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!