“Hyggelig familierestaurant med god betjening og lækker mad”

Zephyros Family Restaurant
Køkkener: Græsk
Anmeldt 18. august 2018

Kan absolut anbefales. Ligger lige på "grænsen" mellem Agia Marina og Platanias. God mad til fair priser.

Tak, ankerhdk

Anmeldt 8. august 2018

Vi besøger Kreta en uge hvert år og spiser på Zephyros Familie Restaurant i Agia Marina adskillige gange hvert år. Maden er fantastisk og servicen fremragende. Meget hyggeligt sted med en rigtig venlig ejer. Kan klart anbefale deres Chateaubriand, men al maden er god

Tak, SusanneGunnar
Anmeldt 4. august 2018

Dejlig rolig restaurant, ligger ud til "Main Street" - god betjening og stort varieret menukort - opmærksomme tjenere og gode desserter - fornuftig prisleje.

Tak, Jan N
Anmeldt 16. august 2017 fra mobile enheder

Rigitig lækkert mad deres taziki smagte sindsygt godt
søde tjenere god service
Skulle Bruge 10 euro
Til lege landet på den anden side fik lov hæve over da vi havde spist
Super god service
Vil 100% komme igen

Tak, Kim B
Anmeldt 29. maj 2017 fra mobile enheder

Har været her før at spise frokost. Det var rigtig dejlig mad. Men vi ventet alt for længe på vores mad. Der var kun tre andre borde som var besat i restauranten. Så det kan ikke være derfor det tog så lang tid at få vores mad.

Tak, Allan J

Rejsende, der kiggede på Zephyros Family Restaurant, kiggede også på

Platanias, Chania Prefecture

Agia Marina, Chania Prefecture

Har du været i Zephyros Family Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!