“Hyggelig restaurant”

Mithos Restaurant
Køkkener: Græsk, International
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer

Når vi er på Kreta, er det et must at besøge Mithos. Personalet er fantastisk og man får rigtig god service og betjening. Maden, især deres pizza, er sååå lækker. Men der er bestemt også andre gode retter på menukortet. Vi glæder os allerede til genbesøg i 2021.

Dato for besøg: september 2020
Tak, Niels1967

Anmeldt 13. april 2020 fra mobile enheder

På grund af Coronakrisen kan vi desværre ikke komme på Mithos i maj som planlagt, da vores rejse er aflyst.
Vi savner den hyggelige stemning, det gode mad, ejerne og personalet, men vil selvfølgelig komme tilbage, når det er sikkert at rejse igen. Vi ses!

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, BenteP13
Anmeldt 11. september 2019 fra mobile enheder

Dejligt og hyggelig sted, mad i særklasse, hurtig og venlig betjening. Ingen minusser overhovedet. Måske en god ide med bordbestilling.

Dato for besøg: september 2019
Tak, christianfU9098AR
Anmeldt 7. august 2019 fra mobile enheder

Hyggelig taverna, placeret langs hovedvejen. Rigtig lækre pizzaer fra stenovn, hurtig betjening. Stedet er velbesøgt og man sidder forholdsvis tæt, det kan fremstå som et sted der har travlt.

Dato for besøg: august 2019
Tak, Per H
Anmeldt 2. august 2019 fra mobile enheder

Restauranten havde fantastisk service, en dejlig, god og varm atmosfære og pisse god mad. Kommer du hertil på tom mave, triller du herfra, på fuld mave og en halv fuld tallerken af lækker mad, som du desværre må efterlade, da du ikke kan indeholde mere.

Kan fandme stærkt anbefales! ;)

Dato for besøg: august 2019
Tak, P7344USmartinw

Rejsende, der kiggede på Mithos Restaurant, kiggede også på

Agia Marina, Chania Prefecture

Har du været i Mithos Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!