“Lækkert.”

Køkkener: Middelhavsområdet, Bar, Café
Velegnet til: Smuk udsigt, Familier med børn
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 13. juli 2018 fra mobile enheder

Utrolig lækker mad. Venlig betjening. Prisen svarer til maden, fra middel til høj. Man kan få bøffelkød.

Tak, 37Blablabla

Anmeldt 11. juli 2018 fra mobile enheder

Den bedste restaurant vi har besøgt på Kreta. Lækker mad, venlige tjenere og en dejlig udsigt over havet. Stilfuldt men alligevel hyggeligt.

Tak, Peter K
Anmeldt 3. juli 2018 fra mobile enheder

Maden var dejligt. Vi fik 2 x Seabass og een gang laks. Seabass var super fin og laksen var gennemsnitlig. Dog god og opmærksom service.
Priserne var rimelige.

1  Tak, Nlynge
Anmeldt 17. oktober 2017

En behagelig stemning og nærværende og fin betjening pakker en gos spiseoplevelse ind. Meget smuk udsigt og stilrent interiør som gør det rart at spise der. God plads til børn på en lille afsides legeplads. Fint alsidigt menukort.

Tak, mibille
Anmeldt 9. oktober 2017 fra mobile enheder

Vi var her som de eneste til frokost... hvilket var utroligt, da betjeningen var fantastisk og maden ligeså ❤
Prisen svarer til oplevelsen og vi kommer gerne igen. Desserten var fantastisk.

Tak, Allan K

Rejsende, der kiggede på Ear Restaurant Cafee, kiggede også på

Agia Marina, Chania Prefecture

Har du været i Ear Restaurant Cafee? Fortæl om dine oplevelser!