Åben i dag: 09.00 - 13.00, 17.00 - 21.00

Var på cykeltur fredag d. 19 juli 2019 med min mand og 2 børnebørn på 5 og 9 år

Anmeldt d. 24. juli 2019
rejsen2019

Anmeldt d. 6. august 2021

Min far og jeg fik, efter lidt bøvl med tui, arrangeret en tur sammen med guiden Andreas. Vi mødtes ved deres super fine butik kl. 0830, hvor Andreas tog imod os, og forklarede hvordan tingene foregik her på Kreta. Han førte os ud på nogle bjergveje og stoppede en gang i mellem for at fortælle, om tingene vi så på vejen (virkelig spændende), vi hørte for eksempel om en bro der kollapsede i regnvejret i 2019, et helligt oliventræ og vi spiste appelsiner direkte fra træet, en fantastisk cykeloplevelse, min far og jeg kun kan tale godt om.
Cyklerne fungerede fint, selvom det var ældre modeller.
Helt klart pengene værd.

Dato for oplevelse: august 2021
Tak, MadsJensen4000
Anmeldt d. 24. juli 2019

Bliver hentet ved hotellet til tiden og kørt op i bjergene. Får fortalt en masse om Kreta og turen i bussen. Får cykler udleveret og så går turen tilbage ca 22 km . En fantastisk tur og kæmpe oplevelse for mine børnebørn, den mindste på 5 var på en anhænger efter voksen cykel og da min mand ikke kunne klare turen tog guiden over wow det var flot. Vi så meget og fik fortalt en masse om det vi så og holdet flere pauser og var også inde og få en forfriskning. Bilen med anhænger til cyklerne med på hele turen. Mine børnebørn var meget betaget af appelsinerne så de også smagte. Kan kun varmt anbefale turen hvis man vil lave lidt anderledes i sin ferie og man behøver ikke at være en ørn til at cykle og min alder er 58 . En super oplevelse. tak til Hellas bike

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, rejsen2019
Anmeldt d. 6. juli 2017

Der er tale om ikke mindre en et super godt koncept. Spændende hjemmeside med mulighed for bookning direkte af de ture du måtte ønske. Sværheds grad er angivet. Ved spørgsmål hurtigt svar på mail. Super.
Vi var 6 voksne og barn på 6 på en efterløber (tandem) og et barn på 2 i cykelstol
Vi blev hentet på hotellet præcist som planlagt og meddelt på sms/mail. Kørt op til bjergene. Fik vores cykler som passede efter forud afgivne oplysninger om højde. God kvalitet. Hjelme til rådighed. Pga af børnene havde vi valgt "very easy" og selve ruten var da også ganske nem, men ufattelig smuk og utrafikeret ad små grus og asfalterede veje.
Levende fortælling fra guiden undervejs og en rigtig god og løbende orientering om vejen forude.
På dagen var det desværre hedebølge. 41 gr C blev der målt kl. 18;00. Vi kunne godt have ønsket os at guiden tilbød vand undervejs fra servicevognen som fulgte med under disse lidt usædvanlige varmegrader, men ellers var alt rigtig godt. Vi deltager igen ved næste besøg.

Dato for oplevelse: juli 2017
Tak, Jens Jørgen L
Anmeldt d. 29. januar 2017

Disse mennesker brænder for at give dig en god oplevelse på cykel. Jeg har gennem flere år lejet cykler her og der er ingen grund til at finde andre steder.

Dato for oplevelse: juli 2016
1  Tak, bylling
Anmeldt d. 8. august 2015

Skøn heldagstur, med både vandring i kløft, badning i havet, dejlig frokost og naturligvis mountainbike i de smukke bjerge.
Gode guider og god service.

Dato for oplevelse: juli 2015
3  Tak, Henriette G