“Super lækkert”

Horiatiko
Køkkener: Græsk
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer

Min kone og jeg var her i går og spise. Stedet har et separat sted til børnefamilier. Hvilket gør at man som gæst uden børn kan spise uforstyrret. Her fik vi Hvidløgsbrød og saganaki til forret. Det var virkelig lækkert. Til hovedret fil vi lamekorteletteter og solvilaki kylling. Der er meget mad på tallerken. Så pas på med at bestille for meget af gangen. Kan varmt anbefales.

Dato for besøg: september 2020
Tak, 818allanj

Anmeldt 28. juli 2020 fra mobile enheder

Ønsker du rigtig græsk mad i Agia Marina, så er dette stedet at komme.
Frisk fanget fisk, wood oven Kleftiko og Dakos.
Her smager maden, og der er rigeligt af den.

De har også Kretas bedste wood oven glutenfri pizza

Tak, 935jesperj
Anmeldt 9. juni 2020

Vi har kommet igennem mange mange år på Horiatiko og det er uden sammenligning det bedste spisested på Kreta. Vi har vel spist der 400-500 gange og bliver mødt af personale der får os til at føle os hjemme hver eneste gang.

Kvaliteten af maden er i top, portionerne er mere end du kan spise og atmosfæren fantastisk.

Ejerne Dimitri og Stelios får alle gæster til at føle at du er unik og specielt - det SKAL man opleve. Husk at det er HORIATIKO og ikke Horiatika, som ligger ved siden af.

Vi kunne desværre ikke få lov til at komme i maj, men til september 20 er vi som altid tilbage på vores ynglingsrestaurant.

Dato for besøg: september 2019
1  Tak, kennethhan
Anmeldt 16. februar 2020

Jeg har aldrig oplevet noget dårligere på en restaurant. Sur og dårlig betjening. Noget af det der stod på spisekortet havde de ikke. Øllen var ikke kold og maden var virkelig dårlig. Der kommer vi aldrig igen.

Dato for besøg: august 2019
Tak, AlteMrT
Anmeldt 6. oktober 2019 fra mobile enheder

Bare sådan i orden.
Yderst formidabel service.
Maden er fantastisk.
Der er ekstra servering på den anden side af vejen.
Et absolut must når man er i nærheden.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, 343tinam

Rejsende, der kiggede på Horiatiko, kiggede også på

Agia Marina, Chania Prefecture

Har du været i Horiatiko? Fortæl om dine oplevelser!