“Velsmagende græsk mad”

Køkkener: Græsk
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 4. juli 2016

Rigtig dejlig græsk mad i hyggelige omgivelser. God stemning og meget lave priser. Store portioner og gratis dessert.

Tak, Christina946

Anmeldt 27. juni 2016 fra mobile enheder

Horiatiko, som ligger lidt op og væk fra hovedgaden, viste sig med sin klassiske stil, at være ret så charmerende.
Værten (Dimitris) hyggede om gæsterne som hovedsageligt var turister. Stedet er blevet udvidet med borde på den anden side af gaden, pga. efterspørgslen. Det venlige personale gjorde alt hvad de kunne for at følge med.
Maden (Steak Horiatiko) blev bestilt, smagte godt, portionerne var store og med den obligatoriske Raki til slut, fik vi også det hele på plads i maven. Så ja, det var bestemt både turen op af bakken og pengene værd.

Dato for besøg: maj 2016
Tak, Kjelle59
Anmeldt 19. juni 2016

I snart 20 år, har vi besøg Dimitri. Her får man god græsk mad og en super betjening.
Portionerne er nok lidt store for os, men det er tilladt at dele.
Det er rart at de har fået lavet plads på den anden side af gaden, det giver lidt mere luft.
Vi er tilbage igen i september.

Tak, HjoerdisL
Anmeldt 17. juni 2016

Horiatiko har fået 16 borde mere lige overfor den vanlige Horiatiko. Disse borde er placeret under oliventræer og der er en stor play ground for børn i alle aldre (selv vi voksne). Det er som sædvanlig de meget veltilberedte græske retter og et stort børnemenu kort og den ægte græske stemning. Det er den dejligste, gæstfrie og fantastiske "staff" som altid sørger for man føler sig unik uden undtagelse. Man snyder sig selv, hvis man ikke besøger Horiatiko og har man først været på Horiatiko bliver man afhængig af hele Horiatiko. HUSK det er med O altså HoriatikO.

4  Tak, HelleA1
Anmeldt 17. juni 2016

Netop hjemvendt efter 4 uger på Kreta med mange måltider hos Dimitri og Stelios samt fejring af 60 års fødselsdag kan vi kun bekræfte - at det bedste spisested på Kreta er HORIATIKO - fremtagende mad til billig penge, fremragende betjening og det nyåbnede legeland på den anden side af vejen giver børnefamilier perfekte vilkår til at spise god mad og børnene at lege.

SNYD IKKE JER SELV - KOM TIL HORIATIKO OG I BEØVER IKKE AT LEDE EFTER ANDRE SPISESTEDER - The best place in Crete.

Vi glæder os allererede til september 16.

2  Tak, Kenneth632014

Rejsende, der kiggede på Horiatiko, kiggede også på

Agia Marina, Chania Prefecture

Har du været i Horiatiko? Fortæl om dine oplevelser!