“Besøget værd”

Lottos Restaurant & Pizza
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 4. august 2020 fra mobile enheder

Rigtig god og hyggelig restaurant. Kæmpe udvalg af forskellige retter, og portionerne var kæmpe store Til gode priser! Helt klart et sted vi ville komme igen ☀️

Tak, Rejsende112

Anmeldt 4. november 2019

Vi fik en perfekt 3 retters menu, med vin der passede til. Venlig og opmærksom betjening selvom der var meget travlt. Vi fandt ud af at det er en god ide at bestilebord.
Perfekt aften som afslutning på ferien.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, carstenp452
Anmeldt 16. oktober 2019 fra mobile enheder

Vi har spist mange gange på Lottos, man bliver behandlet godt og maden er god. Deres salat med avocado kan varm anbefales.

Tak, jesperko
Anmeldt 11. oktober 2019

Ualmindelig god betjening. Super god mad til rimelige pris. Bestemt et sted bi vil vende tilbage til

Tak, Marianne Frisk S
Anmeldt 8. oktober 2019

Rigtig dejligt sted, lækker mad og fantastisk personale

Alt i alt super skønt sted som jeg anbefaler

Tak, Dibdab46

Rejsende, der kiggede på Lottos Restaurant & Pizza, kiggede også på

Agia Marina, Chania Prefecture

Har du været i Lottos Restaurant & Pizza? Fortæl om dine oplevelser!