“Lækkert!”

Lottos Restaurant & Pizza
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 8. oktober 2018 fra mobile enheder

Super varieret menukort med lækkert, velsmagende mad. Personalets nærvær sikrer en fuldendt oplevelse.

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, Sune J

Anmeldt 11. september 2018

Lækker mad og hyggeligt personale som er glade for børn. Ligger helt ud til vejen, men man vælger selv om man vil sidde tæt på vejen eller længere fra.

Dato for besøg: september 2018
Tak, 176gill3250
Anmeldt 14. august 2018 fra mobile enheder

Vi valgte at prøve denne restaurant pga anmeldelser herinde og fordi der var så mange besøgene hvergang vi gik forbi. Min mand fik schnitzel og jeg svine kotelet . Maden smagte godt men servicen kunne sagtens være bedre , de var kunstige i deres opførelse når de prøvede at være flinke , mener helt sikkert der er mange andre gode og bedre restauranter end denne kommer ikke igen

1  Tak, Limacape
Anmeldt 8. august 2018 fra mobile enheder

Vi fik 2 lækker og velsmagende pizzaer. God betjening. Og med levende musik til maden. Et minus der er mange mennesker og en del støj.

Tak, Pia J
Anmeldt 6. august 2018 fra mobile enheder

Vi fik lækre kalvebøffer. Personalet var meget familiert og vi kunne hører at flere havde været der før. Det er absolut et godt sted at gå hen og spise.

Tak, Mia R

Rejsende, der kiggede på Lottos Restaurant & Pizza, kiggede også på

Agia Marina, Chania Prefecture

Har du været i Lottos Restaurant & Pizza? Fortæl om dine oplevelser!