“Fantastisk mad (seafood) og havudsigt”
Anmeldelse af Mitsos Restaurant

Mitsos Restaurant
Køkkener: Græsk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Aftensmad, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Aftensmad, Levering, Reservationer
Anmeldt 4. september 2018 fra mobile enheder

Min mand, min søn på 2 år og jeg ankom til stort set tom restaurant kl 19:15, men kl 19:30 var den fuldstændigt proppet med mennesker, så vi var heldige at få et bord.
Der var den smukkeste udsigt over havet med udsigt til solnedgang.

Min mand fik en spaghetti ret med rejer, blæksprutte og muslinger med en lækker tomatsauce. Jeg fik en hel grillet fisk “sea bram” med lækkert tilbehør. Der var nok mad til, at vi alle tre kunne dele.
Prismæssigt var det ca 14-16 euro pr ret.
Tjenerne var super søde og imødekommende.

Kan varmt anbefales! Det bedste sted, vi har spist her i Ag. Marina.

Tak, SimonaO7

Anmeldt 15. august 2018 fra mobile enheder

Restauranten har en hyggelig og autentisk atmosfære. Maden, betjening, samt stemningen var klart i top. Vores mad smagte virkelig godt og vi anbefaler klart restauranten, til fiske elskere! Frisk fisk, god smag og virkelig god betjening!!

Tak, Cap_Reed
Anmeldt 14. august 2018 fra mobile enheder

Virkelig lækker mad og smuk udsigt.
Glimrende service, selv om min mad kom ret sent. Det var ventetiden værd.

Tak, Rikke V
Anmeldt 8. august 2018 fra mobile enheder

Har spist her mange gange
Helt fantastisk mad, især deres Giouvetsi er min fortrukne ret Søde og rare personale i denne familiedrevet restaurant.
Noget vi lagde mærke til første gang vi var der, folk kommer tilbage her til, gang på gang. For det er godt mad og til en fornuftig pris. Før var den ejerens svenske kone der stod i køkkenet og han serviceredeDe mødtes da hunkat dernede som aupair som 16 årig(sød lille extra historie)

Tak, Johnnyblaehr
Anmeldt 15. juli 2018 fra mobile enheder

Ned udsigt over havet serveres skøn og lækker mad til fornuftige priser. Tæt på vandkanten. God betjening .

Tak, Christina S

Rejsende, der kiggede på Mitsos Restaurant, kiggede også på

Agia Marina, Chania Prefecture

Har du været i Mitsos Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!