“Simpelthen det lækreste mad”
Anmeldelse af Nostos Restaurant

Nostos Restaurant
Reservér bord
Køkkener: Græsk, International
Spisemuligheder: Morgenmad, Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer

Simpelthen det lækreste mad og en charmerende betjening. Vi glæder os allerede til at komme tilbage til dette hyggelige sted. Maden var uovertruffen!

Dato for besøg: september 2020
Tak, heleneh_lmkj_rm

Anmeldt 7. september 2020 fra mobile enheder

Det her er et sted der er ved at gå efter. Rigtig god mad, store retter og god betjening. Der er legeplads til børn

Dato for besøg: september 2020
Tak, AnneLiseC_12
Anmeldt 17. august 2020 fra mobile enheder

Sikke en hyggelig restaurant. Det var vores første besøg på dette smukke og meget hyggelige sted. Men denne restaurant fortjener et genbesøg inden vores ferie er slut. Portionerne er store og priserne en i den lave ende. Her for man rigtig meget for pengene. Service er i top. Vi kommer igen, og igen.

Tak, 818allanj
Anmeldt 14. august 2020 fra mobile enheder

Græsk mad som den skal være, ingen slinger her, det du forventer får du.
Hyggelig atmosfære og høflig betjening, vil tro der er mand og kone der driver restauranten.
Ikke noget at pege fingre af her

Tak, frankbP4225UJ
Anmeldt 11. oktober 2019 fra mobile enheder

Der står på et skilt udenfor, at de: Ikke har god udsigt, og at de laver god mad. Det passer! Men der står også: at personalet er Uhøflige. Det passer IKKE!
Vi fik en hjertelig velkomst og fantastisk mad.
Det var ikke første gang, vi var der, og heller ikke sidste!

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, annettehogh

Rejsende, der kiggede på Nostos Restaurant, kiggede også på

Agia Marina, Chania Prefecture

Har du været i Nostos Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!