“Nymfi er et flot spisested hvor maden er super og velanrettet.”
Anmeldelse af Nymfi Restaurant

Nymfi Restaurant
Køkkener: Græsk, International
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 3. juli 2018

Flot familie taverna med udsøgte menuer, som var fint anrettet, smagte godt, mens vi nød udsigten og stemningen med levende musik. Ejerne kunne en del dansk. Den kvindelige var svensk. Stedet er velbesøgt, så det kan være nyttigt at bestille tid.

1  Tak, Uffe F

Anmeldt 19. juni 2018

Er kommet her i 15 år, og har fulgt med i udvirklingen.
Super godt spisested, maden er perfekt, veltillavet og smukt anrettet. De ved efterhånden hvad vi skal have den første aften.
Vi glæder os altid til at komme tilbage og møde alle de søde tjenere.

1  Tak, HjoerdisL
Anmeldt 2. juni 2018 fra mobile enheder

Ok mad, høflig betjening.
Stort legeområde til børn.
Fornuftige priser.
Hyggelig restaurant med god plads mellem bordene.

Tak, Hakkebif
Anmeldt 20. maj 2018 fra mobile enheder

Skøn familiedrevet restaurant - der aldrig skuffer Har igennem de sidste 10 år, besøgt restauranten, der selvom de har nogle vældig gode retter på kortet (succeser) , forstår at udvikle nye velsmagende måltider. De er altid parat med anbefalinger - hvis det er nødvendigt.

1  Tak, linapetersen2018
Anmeldt 11. maj 2018

Dejlig roligt sted med stor vægt på kunderne, og med kærlighed for at skabe rammer der gør man føler sig velkommen.
God veltilberedt mad som smagte godt og blev serveret med et smil.

1  Tak, jenspetersdk

Rejsende, der kiggede på Nymfi Restaurant, kiggede også på

Agia Marina, Chania Prefecture

Har du været i Nymfi Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!