“Dejlig oplevelse”

Køkkener: Græsk
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 12. august 2021

Denne her restaurant er virkelig et besøg værd. Den ligge et stykke væk fra hovedgaden, men man mærker virkelig det autentiske græske køkken. Vi oplevede en græsk fødselsdag. Restauranten er en rigtig familie-restaurant og man føler sig virkelig velkommen når besøger den.

Dato for besøg: juli 2021
1  Tak, Helle W

Anmeldt 13. juli 2021

Vi har igen i år besøgt restauranten som ligger på toppen af bjerget i ægte græsk landsby miljø og dog kun 15 min. gang fra kysten.
Vi blev taget godt imod af ejeren og fik en rigtig god service, vi bestilte små græske specialiteter til forret og dagens fisk til hovedret. Maden og servicen var som sidst vi var på besøg rigtig god. Vi kommer helt sikkert tilbage igen og kan varmt anbefale at man bevæger sig lidt op af bjerget.

Dato for besøg: juli 2021
2  Tak, Gert A
Anmeldt 23. september 2020

Vi var 6 personer som besøgte dette hyggelige indbydende sted. Rigtig god service og meget imødekommende personale. Maden smagte rigtig godt, og der var nok af det. Både hvidvin og den anbefalede rødvin var også virkelig gode. Vi besøger helt sikkert Manolis igen, når vi kommer til Kreta næste år 2021.

Dato for besøg: september 2020
2  Tak, Niels1967
Anmeldt 17. september 2020 fra mobile enheder

Besøgte som vanen tro når vi er på Kreta den hyggelige taverna i ag.Marina gamle bydel, som vi for mange år siden opdagede ved et tilfælde. Stadig hyggelig atmosfære og lækkert mad

Dato for besøg: september 2020
1  Tak, Else Marie K
Anmeldt 4. oktober 2019 fra mobile enheder

Manolis er blandt vores favoritsteder når vi er i agia marina på Kreta. Altid super god mad og dejlig betjening. Kan kun anbefale dette sted.

Dato for besøg: september 2019
1  Tak, udogsemedhansen

Rejsende, der kiggede på Manolis Taverna Restaurant, kiggede også på

Agia Marina, Chania Prefecture

Har du været i Manolis Taverna Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!