“Klar anbefaling herfra”
Anmeldelse af Spiti

Spiti
Prisklasse: 37 kr. - 261 kr.
Anmeldt 5. oktober 2023 fra mobile enheder

Super lækker mad og omgivelser. Kan især anbefale den kretanske salat og lemon tart. Hyggelig terrasse og god betjening.

Dato for besøg: oktober 2023
Tak, T G

Anmeldt 26. august 2023 fra mobile enheder

Lille hyggeligt spise sted med udsigt til gaden 😊 personalet er servicemindet og formår at får kørt gæster igennem men der er ventende gæster uden at man på nogenmåde føler sig i vejen sol gæst 😊 maden er noget af det bedste vi har fået i dette område, men det er også mere moderne end det græske landkøkken. Vi fik tri tip og det kan på alle måde anbefales.
Vores bedste anbefalinger til dette sted 😃

Dato for besøg: august 2023
Tak, skovgaard89
Anmeldt 30. juli 2023 fra mobile enheder

Super mad-oplevelse, i hyggelige omgivelser, og en god dining-musik
Desværre var der alt for travlt til at tjenerne have ordenligt tid til os

Tak, Jonas J
Anmeldt 25. juli 2023 fra mobile enheder

Græsk mad som vi kender det, når det er bedst og græske retter med et twist.
Personalet er venligt, opmærksomt og imødekommende.
God stemning i restauranten.

Tak, tofteberg
Anmeldt 17. juli 2023

God mad. God service med opmærksomhed på detaljen. Tjenerne er meget venlige og søde og hvis der sker fejl handles der hurtigt for at rette op.

1  Tak, zorend

Rejsende, der kiggede på Spiti, kiggede også på

Agia Marina, Chania Prefecture
Agia Marina, Chania Prefecture

Har du været i Spiti? Fortæl om dine oplevelser!