“Dejligt sted.”
Anmeldelse af Spiti

Spiti
Anmeldt 10. august 2021 fra mobile enheder

Dejligt sted med rigtigt gode udendørs siddepladser og kun 5 minutter fra Alexandra Beach. God betjening og rigtig god mad.

Tak, W2919OGpeters

Anmeldt 27. juli 2021 fra mobile enheder

Super lækker Stifado. Dejligt imødekommende personale og en rigtig lækker gratis dessert som afslutning. Det virkede som om der var flere stamgæster. Klart et besøg værd.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Julipeet
Anmeldt 23. august 2019 fra mobile enheder

Første gang fik vi lammeskank i sovs og kartoffelmos. Der var god smag men serveringen var rodet og alt for rustikt. Vi prøvede en gang til, fordi det var dejlig tæt på. Der fik vi en kæmpe portion mousaka, som desværre var temmelig smagsløs.

2  Tak, NHN-2600
Anmeldt 19. august 2019 fra mobile enheder

Vi kender de to af ejerne så selvfølgelig skulle vi spise der. Maden er veltilberedt og lækkert, smager dejligt. Min mand fik Stifado og jeg fik 2 forretter som hovedret, springrolls og garlic bread, smagte dejligt. Det er en middel klasse restaurant både på priser og retter , venligt personale og udsigt ud på den travle hovedgade er faktisk lidt hyggeligt . I går da vi var der kom der lige pludselig en vildfarende papagøje på besøg , det viste sig at være naboens papagøje . Vi kommer helt sikkert igen .

3  Tak, Limacape
Anmeldt 11. august 2019 fra mobile enheder

God mad til billige penge. Servicen var god og fantastisk musik og stemning.
Store portioner og vi fik mange forskellige retter.
Vi kommer igen!

Tak, 96ellenl

Rejsende, der kiggede på Spiti, kiggede også på

Agia Marina, Chania Prefecture
Agia Marina, Chania Prefecture

Har du været i Spiti? Fortæl om dine oplevelser!