“Et besøg værd. ”
Anmeldelse af 12 Tables

12 Tables
Anmeldt 29. juli 2020 fra mobile enheder

Helt i top.
Fantastisk betjening fra start til slut. Maden var der ingen tvivl om at det var lavet med kærlighed, og smagte fantastisk. Det er en smule dyrere end gennemsnittet, men det er det værd.

Tak, torbenb73

Anmeldt 19. oktober 2019 fra mobile enheder

Vi besøgte restauranten i slutningen af sæsonen og havde bestilt bord via mail samme dag. Vi blev venligt modtaget og fik virkelig dejlig mad og meget fin betjening. Kan helt klart anbefales!

Tak, plysgaard
Anmeldt 8. oktober 2019 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg besøgte stedet til en omgang aftensmad og blev bestemt ikke skuffet! Super kompetent og venlig betjening. Ejerne er et par, hvoraf manden vist var græker og kvinden fra Norge. De var begge enormt dygtige til at tage hånd om gæsterne.
Stedet hedder “12 tables”, da der kun er tolv små borde (som dog kan samles ved større selskaber) og stedet emmer af en hyggelig atmosfære.
Maden var god og prisen lavere end forventet sammenhold med kvalitetsniveauet.
Vi kommer igen!

Tak, thomas_bentsen
Anmeldt 6. oktober 2019 fra mobile enheder

Vi bestilte bord til samme aften kl 20. Vi ankom en halv time før og blev modtaget af virkelig søde tjenere. Vi fik et bord med det samme, men et par andre par der kom løbende, uden reservation, måtte lige vente.
Jeg fik en caesar salat og det var nok den bedste jeg nogensinde har fået. Den kan klart anbefales. Kylling, bacon, cherrytomater, parmesan og karameliserede løg går tilsammen op i en fantastisk enhed.
Min kæreste fik en American burger og han var yderst tilfreds.
Service, stemning, pris og placering er bare helt i orden.
Ville helt klart gerne komme igen en anden gang.

Tak, 343tinam
Anmeldt 30. september 2019 fra mobile enheder

Prøvede 12 Tables efter at have læst anmeldelser.
Super service. Men virker faktisk for meget. Ejeren gav hånd og kram når man forlod restauranten.
Kokken må have haft en dårlig dag, idet maden ikke var specielt god.
Vi valgte Meat combo for 2. Ikke noget speciel oplevelse.
Men hyggeligt lille sted, og venlig betjening

Dato for besøg: september 2019
Tak, 75lasse_

Rejsende, der kiggede på 12 Tables, kiggede også på

Agia Marina, Chania Prefecture

Har du været i 12 Tables? Fortæl om dine oplevelser!